مربی سابق تیم ملی كاراته گفت : امیدوارم این بار وزارت ورزش یك فكر اساسی كند تا كسی كه به عنوان ریاست فدراسیون انتخاب می شود فرصت حداقل 4 ساله را برای اجرای برنامه هایش داشته باشد.

علیرضا كتیرایی پیشكسوت كاراته ، در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تغییر و تحولات اخیر فدراسیون كاراته بیان داشت : به هرحال این تغییر و تحولات در هر رشته ورزشی وجود دارد اما در كاراته بیشتر شاهد این تغییرات بوده ایم .

كاراته موش آزمایشگاهی شده

پیشكسوت كاراته افزود : متأسفانه فدراسیون كاراته مثل موش آزمایشگاهی شده است و امیدوارم مسولیین محترم وزارت ورزش تمهیداتی در نظر بگیرد كه كسی كه با رأی مجمع به عنوان رئیس فدراسیون وارد كار می شود فرصت 4 ساله را برای فعالیت داشته باشد تا بتواند به برنامه ریزیهایی كه انجام داده جامه عمل بپوشاند و قدم های موثری را برای كاراته بردارد .

كتیرایی ادامه داد : اگر مجموعه ای و رأس یك مجموعه ، ثبات نداشته باشد به طور حتم به زیر مجموعه نیز سرایت می كند .

وی افزود : از سال 84 و پس از رفتن حبیب اله ناظریان در این مدت 10 سال ، شاهد بیشترین تغییر در فدراسیون كاراته بودیم و 9 رئیس و سرپرست فدراسیون تغییر كرده و اگر بخواهیم میانگین بگیریم ، هر كس كه در رأس فدراسیون قرار گرفته ، تقریبآ زمان 1 ساله داشته كه باز هم تقریبآ همه این مدت زمان را با چالش مواجه بوده است .

كتیرایی گفت : هر مسئولی كه در جایگاه قرار می گیرد از همان ابتدا درگیر حواشی موجود در كاراته می شود و تقریبآ تمام توانش صرف كنترل حواشی می شود .

پایه و اساس كاراته زمان ناظریان بنا شد

وی با اشاره به نتایج و كارهای مثبت صورت گرفته در زمان ناظریان بیان داشت : پایه و اساس كاراته زمان ناظریان ریخته شد و در زمان وی كاراته وضعیت خوبی داشت و نسبت به بودجه و امكاناتی كه داشت قدم های موثری برای كاراته برداشته شد و شاهد پیشرفت كاراته در مدت ریاست وی بودیم .

برای تیم های پایه كاراته آرزوی موفقیت دارم

پیشكسوت كاراته كشورد در ادامه بیان داشت : برای تیم های ملی پایه كشورمان آرزوی موفقیت می كنم و امیدورام این تغییر و تحولات نتیجه منفی روی عملكرد تیم های پایه نگذارد .

وی ادامه داد : تیم های پایه كاراته مدت هاست كه به همراه كادر فنی شان در اردو هستند و می دانم كه تك تك مربیانشان برای آنها زحمت می كشند و تلاش می كنند و امیدوارم به حقشان برسند و بهترین نتایج را در رقابت های جهانی كسب كنند .

مربی تیم ملی بزرگسالان كاراته تصریح داشت : امیدورام اعزام این عزیزان به بهترین نحو انجام شود چون به عقیده من این عزیزان واقعآ مظلوم واقع شدند و متقبل زحمات فراوانی شدند .

كتیرایی گفت : برای سرپرست جدید فدراسیون آرزوی موفقیت دارم امیدوارم به لطف خداوند قدم های مثبتی برای كاراته برداشته شود .

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار