هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکنان ما حامی جلالی هستند چرا که وی از فنی ترین مربیان ایران است.

بازیکنان سایپا حامی جلالی هستندروزبه شاه علی دوست در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حواشی ایجاد شده در تیم سایپا پس از دیدار مقابل تراکتورسازی و جلسه بازیکنان با مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: در مورد جزئیات این جلسه صحبت خاصی ندارم اما تمام تلاش خود را می کنیم با پیروزی مقابل صبا تا حدود زیادی از این حاشیه‌ها فاصله گرفته و آرامش را به مجموعه سایپا باز‌گردانیم.
 
وی در مورد حمایت بازیکنان سایپا از مجید جلالی در مقابل مدیرعامل این تیم گفت: من از تیم ملی جوانان شاگرد جلالی بودم و معتقدم وی از فنی ترین سرمربی ایران است به هر حال کسب نتیجه مقابل صبا وضعیت تیم را به حالت عادی باز می گرداند، سایپا همیشه تیم کم حاشیه ای بوده و نباید مسائل این چنینی شرایط تیم را خراب کند.
 
شاه علی دوست در مورد رویارویی سایپا و علی دایی سرمربی سابق این تیم بیان کرد: حضور وی روی نیمکت صبا انگیزه زیادی به بازیکنان سایپا داده است،در طول هفته و پس از دیدار مقابل تراکتورسازی تمرینات خوبی را انجام داده و آماده هستیم 2 شکست متوالی خود را جبران نماییم.
 
وی در مورد فاصله کم سایپا با صدر جدول علی رغم عدم نتیجه گیری در هفته های اخیر گفت: دلیل اصلی این موضوع این است که جدول لیگ برتر هنوز شکل واقعی خود را نگرفته و تیم ها می توانند با چند برد به رتبه های بالای جدول دست یابند، اگر ما در 2 بازی قبلی خود به تساوی هم می رسیدیم اکنون در رتبه سوم جدول قرار داشتیم.
 
شاه علی دوست در خصوص عملکرد ضعیف خط حمله سایپا بر خلاف قدرت خط دفاعی این تیم گفت: این موضوع مربوط به کار تیمی می شود به هر حال هماهنگی بازیکنان سایپا سبب می شود در دفاع با قدرت کار کرده و در حمله انسجام بیشتری داشته باشیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار