در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، تیم های کادوس ماسال، شهرداری بندرانزلی و فجر شهید محسنی رضوانشهر برابر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سرپرست روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان با اعلام این خبر گفت : در جریان این دیدار که از بازی های معوقه هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان گیلان برگزار شد ، تیم فوتبال نوجوانان کادوس ماسال با نتیجه یک بر صفر برابر پرسپولیس رشت به برتری دست یافت و هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرد.

سعید علی پور افزود : در سایر دیدارهای معوقه برگزار شده از هفته ششم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی در یک بازی پرگل و یک طرفه با نتیجه هفت بر یک تیم شهرداری تولمشهر را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان فجر شهید محسنی رضوانشهر با نتیجه دو بر صفر تیم ملوانان لاهیجان را مغلوب کرد .

وی خاطرنشان کرد : در جدول رده بندی این رقابت ها تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرانزلی با کسب 16 امتیاز از هفت مسابقه صدرنشین است ، تیم های شهرداری رشت و کادوس ماسال با کسب 15 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند .

در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی نوجوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.