فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" استان فارس از کشف پرونده سرقت 6ملیون ریالی از دخل مغازه ای در شهرستان فسا توسط پلیس" فتا" این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی شیبانیان" گفت: مردی به ماموران اظهار كرد؛ روز گذشته زمانی که دخترم در مغازه مشغول کار بوده فردی با مراجعه به وی ادعا می کند که با من حساب کتاب دارد و ازدخترم درخواست پول می کند.

وی ادامه داد: زمانی كه دختر این فرد قصد داشته با پدرش تماس تلفنی بگیرد و موضوع را جویا شود، آن مرد با چاقو دختر مغازه دار را تهدید می کند و مبلغ 611 هزارتومان پول نقد اخاذی و از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" گفت: شناسایی و دستگیری این فرد اخاذ در دستو ركار ماموران قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط پلیس "فتا" وی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ " شیبانیان" در ادامه از دستگیری عامل انتشار تصاویر شخصی دختر جوان توسط خاستگار سابقش در آن شهرستان خبر داد و گفت: دختر جوانی با مراجعه به پلیس "فتا" شهرستان فسا اظهار كرد؛ تصاویر شخصی وی توسط فردی ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است.

وی بیان كرد: با تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان فنی پلیس" فتا" این فرد كه خواستگار سابق این دختر بود شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" گفت: متهم در تحقیقات علت ارتكاب جرم تهدید دختر به دلیل تغییر جواب خاستگاری اش و دریافت جواب مثبت از سوی دختر عنوان كرده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: بازداشت ، سارق ، زورگیر ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.