نقش اخلاق حرفه‌ای در رونق کسب و کار

رادیو اقتصاد در برنامه "ایستگاه نود و هشت" سه شنبه 5 آبان ماه، قصد دارد به بررسی نقش اخلاق حرفه‌ای در رونق کسب و کار بپردازند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو اقتصاد؛ بی شک رونق و دوام هر کسب و کاری، در گرو تعامل صحیح صاحبان آن حرفه با مردم و خصوصاً کسانی است که مشتریان و یا متقاضیان خدمات آن حرفه تلقی می‌شوند.

دکتر محمد زاهدی اصل، استاد دانشگاه علامه طبا طبایی به همراه دیگر کارشناسان اقتصادی در برنامه فردا در مورد معنای اخلاق حرفه ای و نیز فایده اخلاق حرفه ای در کسب و کار گفتگو می کنند.

برنامه "ایستگاه نود و هشت" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهرگان سوادکوهی و گویندگی سودابه آقاجانیان شنبه تا پنج شنبه ساعت 09:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.     

لزوم نشان دادن کالا هنگام خرید و فروش

رادیو اقتصاد در برنامه "عیار" سه شنبه 5 آبان ماه، با موضوع لزوم نشان دادن کالا هنگام خرید و فروش همراه شما می شود.

به گزارش رادیو اقتصاد؛ مجید رضا عرب احمدی، حقوق دان و مدرس دانشگاه و نیز حجت الاسلام هادی مزینانی، معاون ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در برنامه فردا پیرامون خرید و فروش اموال منقول و ابعاد مختلف لزوم نشان دادن کالا یا توصیف آن گفتگویی خواهند داشت.

در بخشی از برنامه دکتر حسین حشمتی، استاد دانشگاه و عضو انجمن علمی اقتصاد اسلامی در خصوص اقتصاد اسلامی صحبت می کند. 

برنامه "عیار" با هدف بررسی فقهی حقوقی و اخلاقی اقتصاد اسلامی کاری از گروه کسب و کار به تهیه کنندگی سهیلا کسی خان شنبه تا پنج شنبه ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد  پخش می شود.

بررسی آثار سینمایی فاخر در کشور با رویکرد جهانی

رادیو اقتصاد در برنامه "اقتصاد حوالی فرهنگ" سه شنبه 5 آبان ماه، به سراغ آثار سینمایی فاخر در کشور با رویکرد جهانی خواهد رفت.

به گزارش رادیو اقتصاد؛ صابری، تهیه کننده فیلم محمد رسول الله به همراه بهاره برهانی، منتقد و کارشناس سینما در برنامه فردا فیلم محمد رسول الله را به عنوان یک نمونه موفق در کشور، مورد بررسی قرار خواهند داد.

در طول برنامه دادجو، فیلم ساز جوان از ابتکارات و خلاقیت در کار فیلم سازی خواهد گفت و نیز مهری شیرازی، طراح گریم در رابطه با تجربیات چند ساله و بازار کار این هنر صحبت می کند.همچنین در بخش کوتاهی از برنامه بازتاب خبرهای سینما در رسانه را خواهید شنید.

برنامه "اقتصاد حوالی فرهنگ" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی فرزانه صادقیان شنبه تا چهارشنبه ساعت 14:05 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

بهبود فضای کسب و کار در برنامه ششم توسعه

رادیو اقتصاد در برنامه "چشم انداز" سه شنبه 5 آبان ماه، به بررسی بهبود فضای کسب و کار و نقش آن در برنامه ششم توسعه خواهد پرداخت.

به گزارش رادیو اقتصاد؛ دکتر حسین میرشجاعیان حسینی، اقتصاددان و استاد دانشگاه در برنامه فردا راجع به نقش بهبود فضای کسب و کار در برنامه ششم توسعه صحبت خواهد کرد. 

از دیگر موضوعات می توان به مفهوم بهبود فضای کسب و کار و جایگاه آن در اقتصاد کشور و همچنین تعریف پنجره واحد و دلایل کُند بودن توسعه پنجره های واحد در کشور، اشاره کرد.

برنامه "چشم انداز" کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی مهدی شیار سه شنبه ساعت 20:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

نگاهی به موانع صادراتی و تولید صادراتی در کشور

رادیو اقتصاد در برنامه "صدای صادرات" سه شنبه 5 آبان ماه، با موضوع بررسی موانع صادراتی و تولید صادراتی در کشور به روی آنتن می رود.

به گزارش رادیو اقتصاد؛ محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در برنامه فردا به ارزیابی وضعیت صادرات در یک سال گذشته خواهد پرداخت.

مدیریت داخلی در صادرات، مدیریت واردات ، حمایت از تولید و مقاوم سازی تولید از جمله محورهای موضوعی برنامه خواهند بود.

در طول برنامه دو بخش گزارشی در گفتگو با صادرکنندگان نمونه سال 94 و همچنین آخرین اخبار تجارت خارجی به سمع شنوندگان خواهد رسید.

این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی حمیده سلطانی سه شنبه ساعت 21:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

برنامه "صدای صادرات" به بررسی و تجزیه و تحلیل وضع موجود و مطلوب صادرات کشور با هدف توانمندسازی بخش های تولیدی و خدماتی به منظور نفوذ در بازارهای جهانی جدید و حفظ بازارهای جهانی موجود می پردازد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار