سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: بیشترین امتیازاتی که تیم ما کسب کرده دربازیهای خارج از خانه بوده، و امیدواریم که امروز هم بتوانیم نتایج لازم را بدست آوریم.

آذرنیا: سابقه درخشانی در بازیهای خارج از خانه داریمحسن آذرنیا، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی مقابل راه آهن اظهار کرد: بدون شک این بازی همانند سایر بازیها از سه امتیاز برخوردار بوده و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: ما برای برد به میدان می رویم و برای ارتقای جایگاه واقعی گسترش در جدول تلاش می‌کنیم.

آذرنیا درباره تیم راه آهن  گفت: راه آهن هفته گذشته نتایج دور از انتظاری را بدست آورد اما این دلیل بر ضعف تیم راه آهن نیست. این تیم از نیروی جوانی برخوردار است و از دوندگی خود برای رسیدن به هدف استفاده می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به بازی‌های خارج از خانه تیمش تصریح کرد: البته ما نیز در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی را بدست آورده‌ایم.

وی بیان کرد: باید عنوان کنم تیم ما بیشترین امتیازات را خارج از خانه کسب کرده است در این بازی همه بازیکنان آسیب دیده حضور دارند بنابراین مصدومی نداریم اما مگنو باتیستا به دلیل سه اخطاره بودن حضور ندارد.

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد حضور درویشی اظهار کرد: آسیب دیدگی درویشی برطرف شده است اما حضور وی بسته به صلاحدید کادر فنی است.

وی در پایان یاد آور شد: امیدوارم که فردا شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار