رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ورزشی مهرآذین و سرآسیاب در سال آینده از جدی‌ترین دستور کارهای مجموعه محسوب می‌شود.

سال آینده زمان بهره‌برداری از پروژه‌های مهرآذین و سرآسیابعلیرضا صیفوری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم تقویت هرچه بیشتر زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی اجتماعی در این شهرستان اظهار کرد: مهاجرپذیری، بافت جمعیتی جوان، متنوع و متکثر از ویژگی‌های خاص شهرستان ملارد محسوب می‌شود.

وی افزود: چنین شاخصه‌ای، ظرفیتی بالقوه و برجسته در این شهرستان محسوب می‌شود که با تامین و فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی می‌تواند به اهرمی قدرتمند در راستای شکوفایی و توسعه هرچه مطلوب‌تر این منطقه مبدل شود.

صیفوری گفت: امکانات سخت‌افزاری یکی از الزامات مورد نیاز جامعه ورزشی شهرستان ملارد به شمار می‌رود و در همین ارتباط، طرح‌های استانی و ملی حائز اهمیتی در شهرستان مورد اشاره تعریف شده که با بهره‌برداری از آن می‌توان خدمات هرچه بیشتری به جامعه هدف این منطقه ارائه کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد بیان کرد: پروژه مهرآذین و سرآسیاب از طرح‌های برجسته این منطقه محسوب می‌شود که با توجه به تعیین اعتبار 200 میلیون تومانی برای طرح مهرآذین و حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی و قول مساعد تامین اعتبار از محل مازاد وصولی برای سالن ورزشی سرآسیاب، امیدواریم در سال آینده بهره‌برداری از این دو پروژه استانی محقق شود.

صیفوری یادآور شد: ورزشگاه 5 هزار نفری ملارد نیز در زمره طرح‌های ملی است که با تعیین اعتبار هفت میلیارد تومانی برای این پروژه، پیشرفت فیزیکی آن به نحو مطلوبی افزایش خواهد یافت و بستر لازم برای تکمیل و بهره‌برداری نهایی از آن فراهم می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار