مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: قرعه کشی عجیب لیگ برای ما مشکل ساز بوده و می‌توانست در سه بازی اول به ضرر ما باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن خدا کرم مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل راه آهن در خصوص این بازی اظهار کرد: راه آهن در برخی از نقاط زمین از ویژگی‌های خوبی برخوردار است که ما نسبت به آن شناخت بالایی داریم.
 
ضمن این که در این هفته تمرینات مناسبی انجام داد و سعی داشتیم برخی از نقاط ضعف خود را به نقطه قوت تبدیل کنیم.
 
وی افزود: تاکنون خارج از خانه به حریفان امتیازی نداده‌ایم و امیدواریم در دیدار مقابل راه آهن نیز با دست پر از زمین مسابقه بیرون بیایم.
 
خدا کرم ادامه داد: قرعه کشی عجیب لیگ برتر سبب شود در ده بازی ابتدایی خود، هفت بازی را مهمان باشیم که سه بازی اول خارج از خانه ما می توانست برای گسترش فولاد مشکل ساز شود در هر صورت امیدوارم فردا بازی خوبی را ارائه دهیم و با امتیاز کامل به تبریز باز گردیم.
 
وی افزود: به طور حتم به گونه‌ای بازی خواهیم کرد که ضمن واگذار نکردن این دیدار 3 امتیاز کامل را کسب کنیم.
 
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص غایبان این تیم در دیدار مقابل راه آهن توضیح داد: باتیستا به علت محرومیت و محمد علی درویشی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهیم داشت.
 
خدا کرم عنوان کرد: خوشبختانه در دیدارهای خانگی تا به این جای کار عملکرد مطلوبی داشته‌ایم. در دیدار اول تیم ما توانست سیاه جامگان را شکست دهد و در دیدار بعدی خانگی نیز توانستیم تیم نفت تهران که یکی از مدعیان لیگ برتر می‌باشد با تساوی یک-یک متوقف کنیم به هر حال چون از ابتدا اساس تیم ما به درستی پیش رفته است به ادامه این روند مناسب در نتیجه گیری امید بازی داریم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار