گروه تروریستی داعش به منظور جلوگیری از افشای جنایاتش در خارج شهر رقه، محدودیت‌های جدیدی را برای کافی‌نت‌داران این شهر وضع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت "الحل السوری"؛ یک منبع در استان "رقه" سوریه گزارش داد: گروه تروریستی داعش شروط جدیدی را برای کافی نت داران شهر رقه برای افتتاح سالن های جدید تعیین کرد.

این گروه تروریستی ماه ها پیش، تمام کافی‌نت‌های شهر رقه را تعطیل کرده بود، ولی پس از مدتی به شرط آنکه کافی‌نت داران از "وای فای" در خارج از سالن ها استفاده نکنند، به آنها اجازه کار داده بود.

امروز یکی از فعالان سوری گفت: "گروه تروریستی داعش محدودیت های جدیدی را برای کافی‌نت‌داران وضع کرده است. این گروه تروریستی تأکید کرده است که باید صاحب کافی‌نت، فردی سفارش شده از سوی یکی از عناصر تروریستی این گروه باشد.

یکی دیگر از این شروط آن است که مساحت سالن کافی‌نت کمتر از50 متر نباشد و بخشی مختص به زنان داشته باشد که مدیریت آن را یک زن برعهده داشته باشد و مغازه در یک خیابان تجاری واقع شده باشد.

این فعال سوری تصریح کرد داعش سعی دارد با اعمال این محدودیت های جدید، ارتباط فعالان با خارج از "رقه" را قطع کند تا اقدامات این گروه تروریستی در داخل فاش نشود.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار