فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی تصاویر شخصی شهروند همدانی را همراه با الفاظ رکیک منتشر کرده بود توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه شهروند همدانی و در دست داشتن شکوائیه ای مبنی بر انتشار تصاویر شخصی وی با نوشتن الفاظی بسیار رکیک در زیر آنها و ارسال آن برای دوستان و آشنایانکه این امر موجب هتک حیثیت وی شده است،موضوع در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد تصاویر در استان همجوار و به سفارش یکی از اقوام شاکیه ساخته و منتشر شده است.

این مقام انتظامی گفت: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی،فرد سازنده و سفارش دهنده این تصاویر شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد:.متهمین در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه ای به جرم خود اقرار و در باز جویی های فنی بعمل آمده متهم سفارش دهنده تصاویر انگیزه خود را انتقام گیری از زن دایی به دلیل اذیت و آزارهایی که به شخص دایی و خانواده وی روا داشته عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد:با توجه به اینکه طبق قانون جرائم رایانه ای هتک حیثیت و نشر اکاذیب و تصاویر شخصی جرم محسوب می شود،در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا به پلیس فتا به نشانی اینترنتی http://WWW.cyberpolice.irh یا شماره تلفن 2182675 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.