مدیر اجراییات شهرداری کرمان گفت: در 6 ماهه نخست امسال، تعداد 242 متکدی از سطح شهر جمع آوری شده که این میزان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا نارویی با اشاره به اینکه 940 متکدی پارسال از سطح شهر کرمان جمع آوری شده، افزود: 673 نفر از این متکدیان در شش ماهه نخست سال جمع آوری شده است.

وی با اعلام اینکه نیروهای شهرداری بصورت 24 ساعته وظیفه جمع آوری متکدیان را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: این متکدیان پس از جمع آوری به اردوگاه سرآسیاب منتقل می شوند.

به گفته ی نارویی، متکدیان پس از جمع آوری تا 48 ساعت پالایش می شوند.

وی یادآور شد: در صورتیکه فرد بار نخست اقدام به تکدی گری کرده باشد، با تعهد آزاد می شود، این درحالیست که اگر به صورت مکرر باشد برای وی تشکیل پرونده داده و از آنها تست اعتیاد گرفته می شود.

مدیر اجراییات شهرداری کرمان گفت: درصورتیکه تست اعتیاد مثبت باشد با دستور قضایی مردان ایرانی برای ترک اعتیاد به کمپ های اجباری نیروی انتظامی و زنان ایرانی به بیمارستان شهید بهشتی انتقال می یابند.

نارویی با اشاره به اینکه مسئولیت نگهداری متکدیان افغانی با اردوگاه اتباع نیروی انتظامی است، افزود: متکدیان افاغنه در صورت نداشتن پاسپورت طرد می شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جمع آوری ، متکدی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.