نهمین کنگره علوم بالینی دامپزشکی سراسر کشور در تبریز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به گفته معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور این همایش با هدف تبادل آخرین یافته های علوم دامپزشکی میان محققان ، استادان و دامپزشکان و همچنین به روز کردن اطلاعات در این حوزه می باشد.

هاشم زاده گفت : با توجه به این که دامپزشکی علم سلامت دام و جامعه انسانی می باشد ، مسئولیت سازمان دامپزشکی هم به تبع آن بسیار گسترده است و سعی می کند با تلاش و نظارت های مستمر سلامت جامعه را بهتر و بیشتر تامین کند.

وی وضعیت دامپزشکی کشور را در منطقه بسیار مناسب و حتی سرتر از دیگر کشورهای منطقه دانست و افزود : در سطح دنیا نیز از کشورهای مهم و مطرح حوزه دامپزشکی هستیم.

دبیر اجرایی نهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران نیز گفت : این کنگره سال گذشته در دانشگاه شیراز برگزار شد واز یک سال پیش برنامه‌های مقدماتی این کنگره آغاز شده بود.

اسدپور افزود : کمیته‌های انتشارات، سمعی و بصری و مقالات از جمله بخش‌های فعال این کنگره هستند و 475 مقاله در قالب سخنرانی ، پوستر و پانل ارائه شده خواهد شد..

به گفته دبیر اجرایی نهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران در کنار این کنگره سومین همایش لنگش نشخوارکنندگان نیز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.