رییس کانون هواداران باشگاه پرسپولیس گفت: احترام، توهین هرگز و کری‌خوانی آری شعار ما برای دربی 81 است.

برنامه‌های سرخ پوشان برای دربی از زبان رییس کانون هواداران
اسماعیل بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: برخی از باشگاه‌ها از جمله استقلال بعد از درگذشت هادی نوروزی ابراز احساسات و همدردی کردند. بر این اساس شعار ما برای دربی 81 احترام به حریف و توهین هرگز نخواهد بود.

اسماعیل بیگی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اتفاقی که برای هادی نوروزی رخ دارد و ما وی را از دست دادیم و مشابه همین اتفاق هم برای ناصرحجازی روی داد، بر این اساس هواداران هر دو تیم پتانسیل کنار آمدن با یکدیگر و تشویق همزمان را دارند.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای لیدرها، آموزش 110 نفر همیار جهت استقبال و راهنمایی هواداران شهرستانی از جمله برنامه‌های کانون هواداران باشگاه پرسپولیس است. همچنین کمیته مشوقین با لباس یکدست هادی نوروزی در ورزشگاه حضور می‌یابند.

اسماعیل بیگی درباره همکاری کمیته‌های هواداران سرخابی با یکدیگر در این بازی گفت: با توجه به اینکه دربی سرخابی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. سازمان لیگ، حراست ورزشگاه آزادی و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال به عنوان متولیان این مسابقه برنامه‌هایی برای این بازی در نظر می‌گیرند.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه قرار است جلسه مشترک با سرلیدرهای هر دو تیم روز پنج‌شنبه برگزار شود تا همه نوع امکانات برای حضور هواداران در این بازی فراهم شود و جلوی توهین‌ها گرفته شود.

رییس کانون هواداران پرسپولیس درباره اجرای طرح موزاییکی تصریح کرد: قصد داشتیم ما طرح موزاییکی را در بازی با ملوان با پرچم سرخ اجرا کنیم که به علت پرنشدن سکوها فقط 50 درصد طرح سفید‌ش را اجرا کردیم.

به هر حال بازی دربی شرایطش با دیگر بازی‌ها فرق می‌کند بر این اساس شورای تامین با اجرای طرح موزاییکی در تمام جایگاه‌های پرسپولیس با کارتن پلاست مخالفت می‌کند.

اسماعیل بیگی در ادامه عنوان کرد: به هر حال ما قرار است بر روی سکوی جلوی دوربین طرح موزاییکی را اجرا کنیم و با کارتن پلاست  شماره پیراهن نوروزی را کار کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من از مسئولان سازمان لیگ  می‌خواهم که قیمت بلیت‌ها را بشکنند تا علاقمندان به فوتبال راغب به حضور در ورزشگاه‌ها شوند.

همچنین لذت و زیبایی دربی این است که از نزدیک این بازی را تماشا کنیم، براین اساس از هواداران دو تیم می‌خواهیم که لذت تماشای نزدیک دربی را از دست ندهند و به ورزشگاه بیایند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار