کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان گفت: تمامی نامزدهایی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند پینگ پنگی هستند و رئیس جدید از این رشته شناخت دارد.

افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص مقایسه عملکرد دوران سرپرستی سعادتمند با دوره‌های دیگر گفت: نمی‌شود دوره سعادتمند را با بقیه دوره‌ها مقایسه کرد زیرا سعادتمند سرپرست موقت بوده و  تنها هشت ماه مسئولیت فدراسیون را بر عهده داشت، در حالی که زارع پور 6 سال و شهنازی 12 سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشته‌اند، اما در همین دوره  کوتاه هشت ماهه سعادتمند زحمات زیادی کشید جا دارد در همین جا به عنوان کاپیتان تیم ملی و نماینده ورزشکاران در انتخابات پیش رو از زحمات سعادتمند تشکر کنم زیرا وی و کادر اجرایی همراه عملکرد مناسبی را داشته‌اند.
 
نوروزی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه (در صورت تغییر در فدراسیون برنامه‌های اجرایی جهت راهیابی به المپیک و نتیجه خوب در مسابقات جهانی تغییری می کند یا خیر) گفت: فکر نمی‌کنم که نتیجه منفی داشته باشد بلکه می تواند نتایج مثبتی هم داشته باشد به هر حال 3 ماه تا مسابقات جهانی باقی مانده و می‌توان برنامه آمادگی خوبی داشته باشیم.
 
خوشبختانه نفراتی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند پینگ پنگی هستند و همین موضوع می‌تواند به این رشته کمک کند زیرا این افراد شناخت خوبی از مسابقات جهانی و المپیک دارند.
 
وی در انتها در خصوص اینکه این تیم ملی می تواند نتایج خوب آسیایی را در مسابقات جهانی هم تکرار کند یا خیر گفت:بله صد در صد می توانیم ما در مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی داشتیم و توانستیم بهترین مقام تاریخمان را تکرار کنیم و بردهای تاریخی و شیرینی را مقابل تیم‌های کره شمالی و هند به دست آوریم.
 
به امید خدا با حضور رئیس جدید فدراسیون بتوانیم برنامه های خوبی برای آینده داشته باشیم و آمادگی خودمان را حفظ کنیم.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار