مرحله اول طرح ساماندهی رودخانه برزک که تا کنون بیش از 35 درصد پیشرفت داشته است برای تکمیل نیاز به 5 میلیارد تومان اعتبار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در بازدید از عملیات اجرایی رودخانه بیداک برزک در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: مطالعات اولیه این طرح به طول 25 کیلومتر در سنوات گذشته با اعتبار بالغ بر صد میلیون تومان توسط آب منطقه ای استان انجام گرفته است و عملیات اجرایی مرحله اول آن از طریق مشارکت های مردمی و مساعدت مسئولین شهرستان و استان در حال انجام می باشد.

منصور شیشه فروش تصریح کرد: منطقه کوهستانی برزک در معرض سیل می باشد. سیل در سال ها گذشته خسارات زیادی را برای مردم و منطقه در پی داشته و ضرورت دارد تا با ساماندهی مسیل، از ضرر و زیان ناشی از حوادث غیرمترقبه در این گونه مناطق پیشگیری به عمل آید.

وی با بیان این که انجام طرح ساماندهی رودخانه برزک مصداق بارز شعار سال است یادآور شد: اجرای این طرح با همدلی و همزبانی مردم در حال انجام است. مردم با کمک در آزادسازی های طول مسیر ، همکاری در عملیات اجرایی و تأمین بخش موثری از هزینه های این طرح قدم های موثری در جهت عملیاتی شدن این طرح برداشته اند.

شیشه فروش تصریح کرد: با توجه به ضرورت انجام طرح و طی شدن مطالعات حریم و بستر و مطالعات ساماندهی به دنبال اعتبار لازم از طریق سازمان مدیریت بحران کشور برای تأمین هزینه ها و تسریع در انجام طرح می باشیم. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.