معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد گفت: اگرچه هنوز اعتبار مصوب صندوق بیمه فعالان قرانی ابلاغ نشده است اما با پیگیری‌های اخیر در حال دریافت یک سوم اعتبار مصوب هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضاحشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت بیمه فعالان قرآنی اظهار داشت: اعتبار این صندوق از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی هنوز ابلاغ نشده است و اگرچه صندوق بدون اعتبار معنی ندارد اما با پیگیری های اخیر در حال دریافت یک سوم اعتبار مصوب هستیم. 
وی ادامه داد: پیگیری ابلاغ اعتبار از طریق معاونت پارلمانی، حوزه امور اداری و مالی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی انجام پذیرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین حشمتی افزود: تاکنون و زمینه تشکیل پرونده بیمه آنها در حال اجراست به طوریکه در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای با صندوق هنرمندان نیز به امضا رسیده است.
وی بیان کرد: خدمات بیمه‌ای به حدود 6 هزار و 500 نفر ثبت نام جدید قطعی شده و تا زمانی که صندوق بیمه فعالان قرآنی تاسیس شود از همان طریق صندوق بیمه هنرمندان ارائه می‌شود به طوریکه  در حال حاضر خدمت رسانی بیمه فعالان قرآنی ازطریق اعتبارات دیگر معاونت، صورت می‌گیرد و پس از دریافت یک سوم اعتبار، این مبلغ در اختیار صندوق هنرمندان بعنوان کارگزار بیمه قرار می‌گیرد.
معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اساسنامه صندوق بیمه فعالان قرآنی ثبت شده  و اعضا هیت موسس نیز به تصویب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است و ضمن انجام پیش‌زمینه‌های لازم اما همچنان منتظر ابلاغ و دریافت کل اعتبار مصوب هستیم.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار