چهارمین کنفرانس تخصصی ترمودینامیک، ششم و هفتم آبان 94 در دانشگاه سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کیانا پیوندی بیان کرد: در مجموع 52 عنوان مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسید که با رای هیات داوران 40 عنوان مقاله پذیرفته شد که از این تعداد 20 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و بقیه مقاله ها به شکل پوستر، در مدت 2 روز برگزاری این کنفرانس ارائه می شود.

پیوندی به محورهای این کنفرانس اشاره کرد و گفت: ترمودینامیک تعادلات فازی، ترمودینامیک غیرتعادلی، ترمودینامیک الکترولیت ها، خواص ترمودینامیکی مواد خالص و مخلوط ها، خواص ترمودینامیک سیالات نفتی، سیکل های توان و تبرید، شبیه سازی مولکولی، اکسرژی و کاربرد ترمودینامیک در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و سایر صنایع از محورهای این کنفرانس است .

دانشگاه سمنان میزبان چهارمین کنفرانس ترمودینامیک در ایران

وی با بیان اینکه علم ترمودینامیک یکی از علوم مهم و بنیادی است و کاربردهای زیادی در زمینه صنایع شیمیایی، گاز، نفت و پتروشیمی، صنایع نیروگاهی و ... دارد، افزود: این کنفرانس فرصتی برای ارائه تازه ترین دست آوردهای پ‍ژوهشی دانشجویان، اعضای هیات علمی، پژوهشگران و کارشناسان برای تبادل اندیشه برای نقد و ارزیابی این دست آوردها است.

دبیرکل چهارمین کنفرانس تخصصی ترمودینامیک، ایجاد ارتباط علمی و پژوهشی موثر میان دانشگاه و صنعت در توسعه علم ترمودینامیک و صنایع فرآیندی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس عنوان کرد.

پیوندی از برگزاری 5 کارگاه آموزشی در زمان برگزاری این کنفرانس خبر داد.

این کنفرانس به همت دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز مورخ ، ششم و هفتم آبان 94 دانشگاه سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.