مديرکل صدا و سيمای مازندران گفت: نگاه فرماندهی انتظامی مازندران نگاه فرابخشی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مديرکل صدا و سيمای مازندران در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان در ساری، ضمن تقدير و تشکر از فعاليت های پليس در برقراری نظم و امنيت تاسوعا وعاشورای حسينی، گفت: نگاه فرمانده انتظامی استان را نگاه فرابخشی است

صادق مقدسی افزود: رويکرد جامعه محوری پليس و تعامل با سازمان ها و دستگاه ها در راستای تامين نظم و امنيت عمومی از گام های موثر پليس در اين ارتباط بوده که نتايج خوبی حاصل شد.

وی با اشاره به اين که مجموعه همکاران صدا و سيما همدلانه در خدمت نيروي انتظامي هستند،افزود:ماموريت پليس و صدا وسيما ممکن است، متفاوت از يکديگر باشند، اما تحت زعامت مقام عظمای ولايت و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مديرکل صدا وسيمای مازندران با اشاره به روند رو به رشد فعاليت هاي الکترونيکي در زندگي روزمره افراد و بروز جرائم در حوزه سايبري،بر فعاليت مشترک پليس فتا با رسانه استانی در راستای پيشگيری و مقابله با جرائم سايبری تاکيد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندراننیز در این نشست گفت:ترويج فرهنگ قرآني راهکار موثر در مقابله با آسيب هاي اجتماعي جامعه است

سردارمسعود جعفري نسب افزود: در روزگاري که دشمنان قسم خورده انقلاب با استفاده از شبکه هاي ماهواره اي و اينترنتي به فرموده رهبر انقلاب در فرهنگ ما رخنه کردند، ترويج فرهنگ قرآني وتقويت باورهاي ديني و اسلامي نقش مهمي در مقابله با اين تهديدات دارد .

وی از برگزاری همايش بزرگ قرآني با حضور رئيس قوه قضائيه و پنج هزار نفر از قاريان و حافظان خانواده بزرگ نيروی انتظامی استان 12 آبان ماه در مصلی شهرستان ساری و به ميزبانی فرماندهی انتظامي استان خبر داد

سردار جعفري نسب گفت: وي يکي از اهداف مهم برگزاري اين همايش بزرگ قرآني را ترويج فرهنگ قرآني و ترغيب افراد ديگر جامعه به سمت قرآن اعلام کرد.

در اين نشست سردار جعفري نسب با اهداء لوح سپاس به مديرکل صدا وسيماي مرکز مازندران از زحمات وی و همکارانش در هفته ناجا قدرداني کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.