محدوديت های ترافيکی از ظهر امروز چهارشنبه 6 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 9 آبان ماه در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ریيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران، از اعمال محدوديت های ترافيکی از ظهر امروز چهارشنبه 6 آبان ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 9 آبان ماه در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد افزود: تردد موتور سيکلت از ساعت ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت 24 روز جمعه هشتم آبان ماه از محور کندوان (چالوس- کرج)، هراز، فيروزکوه و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی: تردد موتور سيكلت هاي انتظامی و امدادی براي انجام ماموريت هاي ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك بلامانع خواهد بود.

ریيس پليس راه فرماندهی انتظامی مازندران،گفت:در محور کندوان جاده"چالوس–کرج" تردد انواع تريلر،کاميون و کاميونت از اين محور ممنوع مي باشد و تردد انواع و سايل نقليه از ساعت14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت17 تا 24 روز جمعه از 15 كيلومتري جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد افزود:تردد کليه تريلر ها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کليه كاميونها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني ازساعت 6صبح تا ساعت 24روزهاي چهار شنبه،پنچ شنبه و جمعه اين هفته از محور هراز ممنوع است.

وی همچنين به اعمال محدوديت ترافيکي در محور فيروزکوه اشاره کرد و افزود: تردد کليه تريلر ها به استثناي تريلي هاي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني ازساعت 6صبح تا ساعت 24 امروز چهارشنبه و روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي استان است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.