رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری در جاده کبودرآهنگ سه نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سرهنگ مهدی شاکری با اشاره به اینکه دو دستگاه خودرو سواری سمند و پراید شامگاه سه شنبه در جاده کبودراهنگ با یکدیگر برخورد کردند گفت: بر اثر برخورد این دو وسیله نقلیه زوج مسن سرنشین پراید در دم جان باخته و سه نفر از سرنشینان خودرو سمند نیز مجروح شدند. 

وی اظهار داشت: سرنشینان مجروح خودروی سمند به بیمارستان کبودرآهنگ منتقل شدند که راننده سمند به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه علت بروز این سانحه فوتی انحراف به چپ از سوی راننده  همچنین تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده سمند بوده است. 

سرهنگ شاکری خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز سوانح ناگوار رانندگان باید از سبقت نابجا و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کرده همچنین با سرعت مطمئنه تردد کنند فوت ناشی از سوانح رانندگی در هفت ماهه سالجاری در جاده های برون شهری این استان روند نزولی داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه مدتی است بارش باران نداشته ایم اصطکاک لاستیک ماشین ها این روزها  در جاده لغزنده عامل مهمی برای عدم کنترل راننده در حین رانندگی است بنا بر این رانندگان باید با دقت و رعایت کردن نکات ایمنی وسرعت مجاز ومطمئنه از بروز تصادفات ناشی از این موضوع جلوگیری بعمل آورند.

انتهای پیام/ش


برچسب ها: همدان ، کشته ، مجروح ، برخورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.