کرمان؛

برگزاری آزمون منصب قضا در کرمان

معاون منابع انسانی وبرنامه ریزی دادگستری استان کرمان گفت:مرحله اول آزمون منصب قضاء جمعه 8 آبان ماه جاری بصورت همزمان در 43 حوزه امتحانی در 16استان کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد صادق شجاعی با بیان اینکه در استان کرمان نیز دواطلبان استان های کرمان وهرمزگان در دو حوزه امتحانی به تفکیک خواهران وبرادران امتحان را روزجمعه راس ساعت 8:30صبح برگزار خواهند کرد ،افزود :محل آزمون برادران کرمان خیابان شهید مصطفی خمینی(ره) دانشکده فنی شهید چمران ومحل آزمون خواهران طاهر آباد بلوار امام حسن مجتبی(ع) دانشکده فنی الزهرا(س) می باشد.

این مقام قضائی اعلام کرد:تعداد داوطلبین مرد در استان کرمان 775نفر وتعداد داوطلبین خانم 463 نفر می باشد.

وی عنوان داشت:مرحله اول این آزمون بصورت تستی و در صورتی که داوطلبین حدنصاب نمره علمی را کسب نمایند می توانند در مرحله دوم آزمون که بصورت تشریحی در دی ماه سال جاری برگزار می گردد شرکت نمایند.

شجاعی گفت: داوطلبین می توانند برای اخذ کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش وآموزش کشور مراجعه ونسبت به مشاهده وتهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت در محل آزمون حضور یابند.

وی تصریح کرد : داوطلبین در صورت بروز اشکال در تهیه کارت شرکت در آزمون ویا مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت نامی ،می توانند امروز و فردا از ساعت 8الی 12 و 14 الی 17 با در دست داشتن کارت شناسای معتبر ودو قطعه عکس به باجه رفع نقص در دانشکده فنی شهیدچمران کرمان مراجعه ونسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آزمون ، قضاء ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.