قزوین؛

آغاز هفته بسیج دانش آموزی از فردا

این هفته در استان قزوین مزین به نام شهید بهمن بیگ زاده شهید دانش آموز تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان در جمع خبرنگاران گفت: دانش آموزان استان در هفته بسیج دانش آموز و در 13 آبان،انزجار خودرا  نسبت به استکبار با تجمع در مقابل مسجد شیخ الاسلام قزوین نشان می دهند.

سرهنگ رضا اسفندیاری افزود : عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا ی دانش آموز، برگزاری همایش دوچرخه سواری با عنوان رهروان شهدا از مسجد امام خمینی(ره) تا گلزار شهدا، کوهپیمایی دانش آموزان بسیجی با عنوان پیشگام ، به صدا در آوردن  زنگ ایثار و شجاعت در مدرسه ها و برگزاری یادواره 280 شهید دانش آموز از  اهم برنامه های این هفته است.

وی اظهارداشت: جوانان در کشور هموراه نقش آفرینی کرده اند و همواره حضور پررنگی داشته اند و 36 هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس در کشور، سند این بیداری است.

در ادامه معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان با اشاره به اینکه  13 آبان روز مبارزه با  استکبار است، گفت: دشمنی ما با آمریکا کم نشده و نگاهمان به استکبار همچنان باقی است و امسال هم در این روز از این فرصت، برای انزجار از استکبار و استکبار ستیزی استفاده خواهیم کرد.

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی افزود: انقلاب اسلامی نشات گرفته از قیام عاشوراست و الگوی جوانان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، تمسک جستن به اهل بیت و امام حسین (ع) بود.

استان قزوین 200 هزار دانش آموز دارد که  8 هزار نفر از آنها بسیجی هستند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.