پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است دو مربی باید ترکیب هجومی را به زمین بفرستند.

رضا رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت استقلال و پرسپولیس پیش از دربی بیان کرد: تیم استقلال مقابل سپاهان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نتیجه قاطعی را در اصفهان به دست آورد. پرسپولیس نیز در این دو هفته خیلی سرعت بازی می‌کند. اگر دو مربی به خاطر مردم ترکیب هجومی را به زمین بفرستند و بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده کنند. قطعا شاهد بازی تماشاگر پسندی خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: این روزها مشکل اصلی فوتبال بحث داوری است. از هواداران و بازیکنان می‌خواهم به داور فشار وارد نکنند تا بازی روند طبیعی خود را طی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران درباره برگ برنده بازی این بازی اعلام کرد: گلرها در این بازی نقش بسزایی دارند و فکر می‌کنم هر دروازه‌بانی که روز خوبش باشد آن تیم برنده خواهد بود.

وی در مورد بهترین خاطره‌اش از دربی گفت: دربی سال 62 خیلی هیجان انگیز بود. در آن سال توانستیم با گلزنی مظلومی دربی را ببریم و شاید آن دربی 100 برابر دربی‌های دیگر برای  ما جالب بود. باید از ناصر حجازی یاد کنم که در آن سال‌ها گلر استقلال بود.

رجبی در خصوص کری‌خوانی هواداران دو تیم ابراز کرد: کری‌خوانی باعث شور و شعف فوتبال باشد اما این کری‌خوانی‌ها  باید سالم باشد و فقط افتخارات باشگاه خود را اعلام کنند و قصد تخریب دیگری را نداشته باشند.

وی در پایان در خصوص پیش‌بینی دربی گفت: حوادث فوتبال از بحث تاکتیکی جداست و این باعث می‌شود پیش‌بینی دربی سخت باشد. امیدوارم استقلال این دربی را ببرد و حداقل برای شش ماه هواداران را خوشحال کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار