روز جمعه با حضور 100 هزار نفری هواداران فوتبال در دربی 81 برگزار می شود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بزرگترین عزاداری سالار شهیدان امام حسین (ع) به مناسبت فرارسیدن هفتم این امام همام روز جمعه با حضور 100 هزار نفری هواداران فوتبال و باشگاه های استقلال و پرسپولیس و خانواده بزرگ فوتبال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 
با توجه به همزمانی دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم لیگ برتربا ایام محرم  الحرام مراسم ویژه نوحه سرایی و عزاداری  پیش از بازی و در بین 2 نیمه  این بازی با حضور سید مجید بنی فاطمه، حاج حمید منتظر و عبد الله علی بیگی از مداحان اهل بیت  عصمت و طهارت برگزار می‌شود.
 
مراسم دمام زنی و نصب بنر با پیام‌های عاشورایی نقل قول رهبر معظم انقلاب در مورد محرم با عنوان عاشورا سرمشق دائمی امت اسلامی است ،یا حسین (ع) و یا ابوالفضل(ع) در ورودی ورزشگاه آزادی و داخل ورزشگاه آزادی و در رو بروی جایگاه ویژه از جمله سایر برنامه‌های فرهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی از جمله سایر برنامه‌های  تدارک دیده شده برای این دیدار است.
 
همچنین با هماهنگی شهرداری منطقه 22 برای اسکان هواداران 2 تیم که از شهرستان ها به پایتخت سفر می‌کنند اقامتگاه موقتی در شب قبل از دربی آماده خواهد شد.
 
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
مگه بلیط هاهمه فروخته شده که میگیدباحضورصدهزارنفر؟قربون شکلتون 100هزاردیگه تموم شد50هزارتاهم بیادکلاهتون روبندازین هوا...