وزیر ارشاد دولت دهم با اشاره به حضور لاریجانی در جبهه اصولگرایان، گفت: نامه 4 وزیر دولت یازدهم به رئیس جمهور نشان دهنده ناکارآمدی دولت در عرصه اقتصادی است.

اختلافات درونی دولت در آینده بیشتر می‌شود/ حضور لاریجانی در جبهه اصولگرایان بستگی به خودش داردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم در حاشیه مراسم ترحیم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی و با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع حضور علی لاریجانی در جبهه اصولگرایان اظهار داشت: این مسئله بستگی به شخص علی لاریجانی دارد؛ اینکه او می‌خواهد در جبهه اصولگرایان یا اعتدالیون و یا به قول رهروان ولایتی‌ها، اصلاح‌طلبان معتدل حضور داشته باشد.

وی همچنین درباره نامه 4 وزیر دولت یازدهم به رئیس جمهور گفت: دولت‌ تاکنون تلاش کرده که اختلافات درونی‌اش ظهور و بروز بیرونی نداشته باشد و بطور کلی برای دولت مصلحت نبود که این نامه در جامعه منتشر شود.

حسینی با تأکید بر اینکه نوشتن این نامه نشان دهنده ناکارآمدی دولت در عرصه اقتصادی است اضافه کرد: به نظر می‌رسد که برخی اعضای از اعضای دولت  این نامه را جهت ثبت در تاریخ منتشر کرده‌اند تا در آینده گفته شود که ایشان هشدار لازم را به رئیس جمهور داده بودند.

عضو جبهه یکتا با بیان اینکه اختلافات درونی دولت در آینده بیشتر می‌شود ابراز کرد: وزارت کشور اخیرا اعلام کرده که در برکناری 3 مقام استانی دخالتی نداشته است و این در حقیقت سرپوشی بر ناکارآمدی‌های دولت است.

وزیر ارشاد دولت دهم همچنین پیرامون تک خوانی زنان در اپرای عاشورا اظهار داشت: تک خوانی زنان حتی در دوران پهلوی نیز مرسوم نبوده و دلیل برانگیخته شدن حساسیت‌ها پیرامون این موضوع به دلیل آن بوده که این اتفاق در محرم صورت پذیرفته است.

حسینی ادامه داد: برخی می‌گویند که تک‌خوانی زنان فقط در تمرین انجام شده درحالی که چنین نیست و این تک‌خوانی در اجرا هم بوده است. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار