شریاز؛

برگزاری جشنواره طبیعت و کوهستان ویژه شهروندان شیرازی

برای آشنایی هرچه بیشتر شهروندان و علاقمندان به رشته کوهنوردی ، جشنواره طبیعت و کوهستان برای شهروندان شیرازی برگزار خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ این جشنواره قرار است جمعه 15 آبان ماه در پارک نماز شهر شیراز برگزار شود .
محمد حسین جلالی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان فارس در این خصوص گفت: در این برنامه که از ساعت 9 صبح تا 17 بعد از ظهر به طول خواهد انجامید شهروندان شیرازی با فعالیت های هیئت کوهنوردی همچون سنگنوردی ، غارنوردی ، کوهپیمایی و دو کوهستان آشنا خواهند شد . 

قرار است گروه های کوهنوردی شهر شیراز در کنار برگزاری این جشنواره با فعالیت های خود را در معرض دید علاقمندان به رشته مفرح کوهنوردی قرار دهند . 

از دیگر برنامه های جشنواره طبیعت و کوهستان شیراز می توان به برگزاری نمایشگاه تخصصی عکس در خصوص طبیعت و کوهستان اشاره کرد . 

معصومی شهردار منطقه 7 شیراز هم گفت : کوه های شمالی شهر شیراز فرصت مناسبی را برای شهروندان شیرازی ایجاد می کند تا زمینه لازم برای افزایش نشاط و شادابی آنها فراهم شود . 

وی در پایان افزود : مسیرهای کوهپیمایی در پارک نماز شیراز زمینه را برای فرهنگ سازی در رشته کوهنوردی ایجاد کرده  و نشاط  و بهبود سرانه سلامت مردم را فراهم خواهد کرد . 

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.