رییس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: با توجه به موفقیت‌های بدست آمده دراین ورزش توانسته ایم در کوتاه مدت شاهد جهشی در بوکس استانباشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ حسین فشی در نشستی خبری که در خانه بوکس کرمانشاه برگزار شد، اعلام داشت: کادر جدید هیات بوکس استان کرمانشاه در مدت کوتاه چهارماهه ای که روی کار آمده موفق گردیده جایگاه بوکس نوجوانان را درسطح کشور ارتقاء چشم گیری بخشد.

وی با بیان اینکه هیات بوکسدو تیم در رده نوجوانان تشکیل داده است، افزود: در رقابت های قهرمانی کشور که در ایلام برگزار شد، بوکسورهای تیم دوم استان در مقابل استانهای دیگر به روی رینگ رفتند و مدال آوری کردند.

فشی از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور در نیمه دوم آبان ماه در ارومیه و تلاش قهرمانان برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات خبرداد .

وی در بخش دیگری از صحبت های خودگفت:بوکسورهای جوان کرمانشاهی در رقابت های احمد کومرت ترکیه گفت: پوریا امیری و کامیاب مرادی اوایل هفته توانستند به ترتیب یک مدال طلا و یک مدال برنز برای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در جام احمد کومرت ترکیه به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.