رئيس پليس "فتا" استان فارس از كشف پرونده برداشت غیر مجازی خبر داد که متهم آن از وابستگان نزدیک شاکی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "سيدموسي حسینی" گفت: شاکی این پرونده که خانمی میانسال است با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس "فتا" مدعی می شود از حساب بانکی اش که حقوق ماهیانه او به آن واریز می شود به صورت چند خرید اینترنتی برداشت غیر مجاز انجام گرفته است و مجموع این برداشت ها ده میلیون ریال است و اطلاعی از این که چه کسی این خرید ها را انجام داده است را ندارد.

وي ادامه داد: شاکی در بیانات خود اظهار می کند که خانواده ای ندارد و در منزلش غیر از خودش کس دیگری زندگی نمی کند و به کسی مضنون نیست.

رئيس پليس "فتا" استان فارس اظهار كرد: با تشکیل پرونده در این پلیس ماموران اقدامات فنی و پلیسی خود را جهت شناسایی متهم یا متهمان آغاز کردند.

سرهنگ "حسيني" افزود: افسر پرونده در قدم اول متوجه شد که این خرید ها از چه فروشگاه های اینترنتی صورت گرفته است و در مدت زمانی کوتاه موفق به شناسایی متهم شد.

وي بيان كرد: با انجام اقدامات فني و پليسي متهم كه مردی 29 ساله و برادرزاده شاكي بود،‌شناسايي و دستگير شد.

رئيس پليس "فتا" استان فارس اظهار كرد: اين فرد كه خريد ها و دريافت حقوق عمه خود را انجام مي داده با فعال کردن رمز دوم، و ذخیره اطلاعات کارت، با خرید اینترنتی از حسابش برداشت مي كرده است.

سرهنگ "حسینی" از شهروندان توصيه كرد: اعتماد بی مورد به دوستان و نزدیکان خود نداشته باشند و رمز عبور و دیگر اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را در اختیار آنان  قرار ندهند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: تسویه ، حساب ، برادرزاده ، عمه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.