۷۵ دانش‌آموز این بخش کوهستانی در دو مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان آمل در آیین اعزام دانش‌آموزان این بخش کوهستانی مازندران به مناطق عملیاتی غرب کشور، گفت: اردوی راهیان نور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه است.

حسن خاک‌پورافزود: نسل جوان و نوجوان امروز جامعه با اعزام به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور بیش از پیش به ارزش دلاوری‌ و رشادت مردان و زنان این کشور در مقابله با دشمن بعثی پی می‌برد.

وی با تاکید بر اینکه در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور شهدای زیادی تقدیم اسلام شده و رزمندگان بی‌شماری نیز با برداشتن جراحت جانباز شدند، اظهار کرد: جنگ تحمیلی یکی از مهم‌ترین جنگ‌های کشورمان بوده که در آن پس از هشت سال مقاومت حتی یک وجب از این مرز و بوم را به دشمن ندادیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش لاریجان مازندران با اعلام اینکه امروزه دانش‌آموزان می‌توانند با کسب تحصیل و رسیدن به مدارج علمی بالا در راه شهدا گام بردارند و ادامه‌دهنده راه آنها باشند، ادامه داد: مشاهده مناطق عملیاتی توسط دانش‌آموزان در سنین نوجوانی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زندگی فردی و اجتماعی آنها در آینده داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست اعزام دانش‌آموزان بخش لاریجان به مناطق عملیاتی غرب کشور ۳۵ دانش‌آموز دختر حضور دارند، افزود: دانش‌آموزان در قالب یک اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

خاک‌پور با اعلام اینکه در مجموعه ۷۵ دانش‌آموز دختر و پسر این بخش به مناطق عملیاتی می‌روند، گفت: در مرحله دوم نیز یک اتوبوس از دانش‌آموزان پسر به تعداد ۳۵ نیز به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.