حامیان پرطرفدار نیکی کریمی / حس عجیب گلاره عباسی / عصبانیت کمند امیر سلیمانی

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


احمد مهران فر با انتشار عکسی از کوچ عشایر در صفحه اینستاگرامش شعری در وصف بازی رنگ ها نوشته است.


وی نوشت: بازي رنگ ها بازي رنج ها كوچ عشاير زيباست...نيست؟ زيبا و سخت

داریوش فرضیایی با انتشار پستی از تفاوت نگرش ها و تفکرات آدم ها بر روی کره ی زمین گفته است.


وی در اینستا پست خود نوشت: به تعداد آدمهای روی کره زمین تفکر و نگرش متفاوت وجود داره پس یادت باشه اگه کسی تفکرش با تو فرق داره دشمنت نیست انسانی دیگر است..


عزت الله ضرغامی با انتشار مطلبی در اینستاگرامش از ارزش کار همسران در محیط خانه گفته است و پیشنها کرده که آقایان هر چند وقت یک بار چند ساعت در منزل به خانه داری بپردازند.


وی در اینستاپست خود نوشت: اگر همسران بدانند!

اوایل جنگ تحمیلی، تصمیم گرفتیم، یک برنامه ی مشترک با همسران مان برای سفر به مناطق جنگی داشته باشیم.
این کار برای همراهی و صبوری بیشتر آنان نسبت به ماموریت های جنگی ما بود. عکس در حوالی آبادان است.
سمت راست من شهید مسلمی و در صف دوم شهید جمشیدیان است.

*** پی نوشت***

بی اطلاعی زوجین از مشکلات و سختی های یکدیگر ، از عوامل مهم شکل گیری اختلافات و ناسازگاری میان آنهاست.
اگر آقایان هم ، هر چند وقت یک بار، چند ساعت در منزل خانه داری کنند، ارزش کار همسران خود را بهتر درک می کنند.
مدیریت این مسئله باید به دور از افراط و تفریط باشد.


صفحه منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی از سخنان اخیر وی در خصوص بی کفایتی دولت عربستان و خامی های این دولت در سیاست های داخلی و خارجی نوشته است.


وی در اینستا پست خود نوشت: آيت الله هاشمي رفسنجاني در بخش دیگری از سخنان خویش به خامی‌های حاکمان فعلی عربستان در سیاست داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: حاکمان عربستان، در کنار اشتباه تجاوز به یمن، اخیراً با تأیید حکم اعدام آیت‌الله نمر اشتباه تاریخی دیگری را مرتکب شد‌ه‌اند که مطمئناً تاوان بدی برای آن خواهند پرداخت.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به اعلام حکم اعدام آیت‌الله نمر در زمان حاکمیت ملک عبدالله و درخواست خویش از ملک عبدالله و قبول ایشان اشاره کرد و گفت: اجل به ملک عبدالله فرصت نداد و حاکمان امروز که نشان دادند، ناپخته و خام عمل می‌کنند، دارند دست به اقدامی می‌زنند که شبیه اقدام رژیم پهلوی، پایه‌های آنان را سست می‌کند.


صفحه منتسب به سردار سلیمانی با انتشار تصویری از سردار و فرزند شهید فیروزی یادی از آن شهید بزرگوار کرده است.



نیکی کریمی با انتشار پستی اینستاگرامی، از طرفداران خود به خاطر حمایت بی کران آن ها تشکر کرده است.



وی در اینستا پست خود نوشت: سلام به همگي ... نقد امروز مجله معتبر سينمايي " ورايتي " راجع به بازي من در فيلم " چهارشنبه ١٩ ارديبهشت " ... خدا رو شكر ميكنم ، نقش سختي بود ...خوشحالم كه زحمت همگي خدا را شكر در اين فيلم داره ديده ميشه ... بايد يك تشكر هم بكنم از همه شما و پيام هاي محبت اميزتون و جملات زيبايي كه نوشته ايد ... ممنون از حمايت هاتون ، از صميم قلب دوستون دارم و باز هم تشكر، سربلندي ، سلامتي و شادي تون را ارزومندم.


پرویز پرستویی با انتشار تصویری در اینستاگرامش از کمپین جمع آوری بطری های پلاستیکی برای حمایت از کودکان با سندرم دان گفته است.



گلاره عباسی با انتشار عکسی در اینستاگرامش از حس عجیب خود گفته است.


عكس از عليرضا تقي زاده.عكسي كه خيلي برام جذابه..دوست دارم حس شما راهم بدونم.


حمید گودرزی با انتشار پستی در اینستاگرامش از این تریبون حضورش را در برنامه هفت جمعه شب شبکه سه سیما اطلاع رسانی کرده است.


وی نوشت: برنامه هفت جمعه شب شبکه سه سیما.

کمند امیر سلیمانی با انتشار پستی در اینستاگرامش از عصبانیت این روزهای آدم ها حتی گربه ها گفته است.


وی نوشت: اين روزا همه عصبانين و به هم چپ چپ نگاه ميكنن حتى گربه ها. آخر هفته شاد و پر لبخندى داشته باشين و خدا رو به خاطر سلامتيتون شكر كنين.


گزارش از فائزه نوروزبیگی 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار