هفتم آبان سالروز مجیدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران و خداحافظی این بازیکن از فوتبال است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در چنین روزی برای همیشه با فوتبال خداحافظی کرد و امروز سالروز این بازیکن محسوب می‌شود.

در یکی از بازی‌های لیگ برتر که بین دو تیم استقلال تهران و مس کرمان در فصل 92 – 93 (لیگ سیزدهم) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، صحنه‌ای رقم خورد که هیچ یک از هواداران حاضر در ورزشگاه و آن‌هایی که پای گیرنده‌های خود برای بازی تیم محبوب‌شان نشسته بودند، تصور آن را نمی‌کردند.

سالروز وداع 7 با فوتبال

امیر قلعه‌نویی در دقیقه 88 این دیدار تصمیم گرفت که علیرضا واحدی نیکبخت را به میدان بفرستند. وقتی تابلوی تعویض داور چهارم بالا رفت، مشخص شد که شماره هفت آبی‌ها بایستی زمین مسابقه را ترک کند و اینجا بود که آن اتفاق ویژه رخ داد و شماره هفت محبوب آبی‌ها پس از خوش و بش با علیرضا واحدی نیکبخت و ترک زمین دست به کاری غیرمنتظره زد و با درآوردن پیراهنش و بوسیدن چهار گوشه زمین چمن ورزشگاه آزادی همه را شوک کرد.

سالروز وداع 7 با فوتبال

فرهاد مجیدی مهاجم تیم فوتبال استقلال در تاریخ هفتم آبان ماه و پس از تعویض در بازی با مس کرمان رسماً از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا استقلال در ادامه لیگ سیزدهم را بدون کاپیتان خود به پایان برساند.

سالروز وداع 7 با فوتبال

فرهاد مجیدی مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال که در چندین مقطع با پوشیدن پیراهن این تیم لحظات به یاد ماندنی را برای آبی‌پوشان به ثمر رساند جزو آن دسته بازیکنانی است که محبوبیت خاصی دارد. این بازیکن روی هم رفته 61 گل برای آبی پوشان به ثمر رسانده و از تیم استقلال به فوتبال ایران شناسانده شده است و با لباس این تیم نیز از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

سالروز وداع 7 با فوتبال

گفتنی است که مجیدی را یک بازیکن محبوب استقلال نمی‌دانند، خداحافظی بی‌موقع‌های وی در مقاطعی که تیم به شدت به وجود او نیاز داشت را دلیل این عقیده خود می‌دانند و اعتقاد دارند این مهاجم آن قدرها هم که گفته می‌شود، برای این تیم دل نسوزانده است.

سالروز وداع 7 با فوتبال

مجیدی پس از تعویض در دقیقه 88 بازی مقابل تیم مس کرمان در لیگ سیزدهم چهار گوشه زمین بازی را بوسید و با خداحافظی از فوتبال برای همیشه از جمع آبی‌پوشان رفت.

سالروز وداع 7 با فوتبال

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار