فيل كالينز خواننده مشهور آمريكايي تاييد كرد قصد دارد به دنياي موسيقي بازگردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هنرمندي كه ميليون‌ها نسخه از صفحه هايش فروخته شده و سال ۲۰۰۲ ركورددار فروش ترانه بود، در فكر برگزاري يك تور جهاني است.

فيل كالينز تاكيد كرد كه پس از فاصله‌اي ۱۳ ساله، با جلسات ضبط جديد ماه آينده به دنياي موسيقي برمي‌گردد.

كالينز از سال ۲۰۰۲ و پس از آلبوم «گواهي» از دنياي موسيقي فاصله گرفت، هرچند در سال ۲۰۱۰ نيز  «موتاون» را به بازار فرستاد.

اين خواننده در مصاحبه‌اي جديد با رولينگ استون اعلام كرد: ديگر رسما بازنشسته نيستم. مشتاق به حركت دوباره‌ام.

اين خواننده و درامر در نيمه ۱۹۷۰ با «پيدايش» يا «جنسيس» به شهرت رسيد و با ادامه كارش بيش از ۱۵۰ ميليون نسخه از آثارش را در سراسر جهان به فروش رساند.

آثار جديد كالينز پس از بازانتشار آلبوم‌هاي سولوي او منتشر مي شود و وي گفته حتي اگر مردم دوست داشته باشند آثار قديمي‌اش را بار ديگر گوش كنند، احمقانه است اگر او به سراغ انتشار موسيقي‌هاي جديد نرود.

كالينز سال ۲۰۱۱ اعلام بازنشستگي كرد تا به گفته خودش يك پدر تمام وقت براي دو پسرش باشد. اين پس از سومين جدايي اش در سال ۲۰۰۸ بود كه همسر او دو پسرشان را  نزد خود در ميامي نگه داشت.

اين خواننده در مصاحبه اخيرش گفته است : نياز به زمان زيادي براي فكر كردن داشتم تا ببينم چه دارد بر سرم مي آيد. بايد از تاريكي‌هايي كه احاطه‌ام كرده بودند فاصله مي‌گرفتم.

كالينز در اين مدت يك بار هم زير تيغ جراحي رفت تا مشكلات عصبي كه در سال ۲۰۰۷ موجب شد نتواند درام بزند را حل كند.

كالينز گفت در تصوراتش مي‌بيند كه تورهاي جديدش را با پسرانش برگزار مي‌كند. وي گفت: پسرهايم حالا ۱۰ ساله و ۱۴ ساله هستند و حالا مي خواهند ببينند پدرشان چه كار مي كند. اما آن موقع آنها خيلي كوچك بودند . امروز آنها موسيقي مرا دوست دارند و من مي خواهم بتوانند بيشتر لذت ببرند.

منبع: مهر

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۴
خدایا خودت برس به دادمان