در کتابخانه تخصصی شیعه وابسته به سازمان فرهنگی – تفریحی شهرداری اصفهان بیش از 12 هزار جلد کتاب تخصصی شیعه وجود دارد که در اختیار شهروندان و حتی گردشگران قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چگونیان گفت: کتابخانه تخصصی شیعه در سال 1387 در محل خیابان مسجد سید ابتدای خیابان طیب توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بنا شد.

وی ادامه داد: تاکنون کتاب های زیادی در خصوص مذهب تشیع نوشته شده که بخشی از آنها در این کتابخانه نگهداری می شود و شهروندان می توانند از این منابع دینی و مذهبی استفاده کنند.

مدیر کتابخانه تخصصی شیعه به وجود کتاب هایی تفاسیری همچون "کشف الاسرار"،"المیزان" ، "اصول کافی" ، "مخزن العرفان" و تفسیر "کاشف" اشاره کرد و اظهارداشت: در کتابخانه تخصصی شیعه کتاب های مرجع و کتاب هایی که مورد استفاده طلاب حوزه علمیه است نیز موجود است.
وی با اشاره به اینکه کتابخانه تخصصی شیعه در 2 بخش عمومی و تخصصی شیعه فعال است، گفت: کتابخانه عمومی ما با عنوان کتابخانه "المهدی" به شهروندان ارائه خدمت می کند.

چگونیان تصریح کرد: کتاب هاب موجود در کتابخانه تخصصی شیعه به دو زبان فارسی و عربی است تا گردشگرانی که از کشورهای عراق ، سوریه و عربستان به این کتابخانه مراجعه می کنند ، بتوانند از این کتابها استفاده کنند.

انتهای پیام/ب
 


برچسب ها: کتاب ، کتابخانه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.