اعضای هیئت امنای بازار تبریز به دلیل پوشش خبری و انعکاس مناسب مراسم عزاداریها و دستجات حسینی بازار تاریخی تبریز از صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این مراسم از مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل شد.

قلی زاده رئیس هیات های مذهبی آذربایجان شرقی در این نشست گفت: امسال به تمامی جوانب برنامه سازی و ضبط و پخش عزاداریها در صدا و سیمای استان توجه ویژه ای شده بود.

وی افزود: صدا و سیمای استان توانست با پوشش خبری و انعکاس مراسم هفتم محرم و عزاداریهای شهرستان ها و بازارتاریخی تبریز چهره مذهبی و عاشورایی آذربایجان شرقی را بیش از پیش به مردم معرفی کند.

لطیفی مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: امسال نزدیک به 100 عنوان برنامه در رابطه با قیام اباعبداله الحسین علیه السلام در بخش های مختلف خبر، صدا ، سیما و برون مرزی تولید شده و از چند روز مانده به آغاز ماه محرم پخش شده است.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اتخاذ تمهیدات ویژه ای توانست بیش از 1400 دقیقه از برنامه های خود را به عزاداری بازار تبریز که از آیین های اصیل این استان در ماه محرم است اختصاص دهد.

وی پوشش عزاداریهای شهرستانها، تولید برنامه های مختلف در زمینه محرم و ضبط و پخش عزاداری 70 هیئت استان و دوبله و پخش ترکی فیلم معصومیت از دست رفته را از مهمترین برنامه های شبکه سهند در ایام محرم امسال اعلام کرد و از دوبله ترکی سریال اصحاب کهف نیز خبرداد.

لطیفی رویکرد اصلی صدا و سیمای استان را شناسایی و معرفی ظرفیتهای آذربایجان شرقی در زمینه های مختلف دانست.
انتهای پیام/ب

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.