بانوی ملی‌پوش تنیس روی‌میز بانوان می‌گوید: سرپرست موقت فدراسیون حسن‌نیت و صداقت داشت و بیش از وظیفه‌اش تلاش می‌کرد.

محجوبه عمرانی، ملی‌پوش تنیس روی میز بانوان کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دوران سرپرستی احمد سعادتمند در فدراسیون گفت: در مدت 6 یا 7 ماهی که با سعادتمند برخورد داشتم، وی حسن‌نیت زیادی داشت و با بهترین نحو ممکن و بیش از وظیفه کارها را انجام می‌داد. من در کار وی صداقت و حسن‌نیت زیادی دیدم.
 
سعادتمند از لحاظ اعتمادبه‌نفس به بانوان گفت: زیادی کار کرد و برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسبی داشت.
 
ملی‌پوش کشورمان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه اگر میزان توجه به بانوان به اندازه آقایان بود چه نتیجه‌ای کسب می‌شد، گفت: صددرصد نتیجه مثبتی داشت آقایان عالمیان با برنامه‌ریزی‌های خوب نتایج خوبی کسب کردند و در مجموع هرچه که بکاری برداشت می‌کنی، اگر به بانوان توجه شود، جواب مثبتی خواهد داد و حتی شاید بهتر از آقایان، در قسمت بانوان استعدادیابی بسیار اهمیت دارد، در میان خانم‌ها استعدادهای خوبی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود به طور مثال پدر من در بابل استعدادهای خوبی را معرفی کرده است.
 
وی در انتها در خصوص برنامه‌های تیم ملی جهت آماده‌سازی مسابقات جهانی گفت: دقیقاً در جریان برنامه‌ها نیستم ولی خبری که شنیدم این بود که قرار بود برنامه‌های اردویی با کره شمالی ادامه داشته باشد و در ادامه کار از هندی‌ها هم استفاده شود در مجموع معتقدم اگر یک مربی خارجی هم اضافه شود، کمک زیادی می‌کند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار