سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم گفت : به نظر من اینکه فکر کنم می توانیم از روی تبلیغات پیراهن هزینه یک تیم را بدهیم این مساله دور از ذهن است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،طاهری با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت : باید بگویم فوت هادی نوروزی وجهات زیادی دارد که یکی از بحث ها این است که در صورت از سوی 2 تیم از این مرحوم قدردانی می شود از کسی که با اخلاق است و ما پاس داشتی را انجام می دهیم. ما که اینقدر احترام می گذاریم برای بازماندگان این فرد همچنین باید در زمان حیات نیز برای افراد احترام بگذاریم و کاری نکنیم باعث آزرده خاطر یا ناراحتی فردی شویم و همین مساله را باید در میادین ورزشی نیز لحاظ کنیم . باید تعاملی که میان هواداران و بازیکنان رخ می دهد نیز باید این احترام باشد. امیدوارم که این بازی را با توجه به برنامه ریزی هایی که صورت گرفته پیام های خوبی را در ورزشگاه بدهند تا شروعی برای روند این فرهنگ باشد تا از توهین بپرهیزیم و تنها تیم خود را تشویق نماییم.
وی درباره مشکلات مالی ادامه داد: به طور کلی مشکلات ما و استقلال ژنتیک است و باشگاه در ذات خودش یک بنگاه اقتصادی است و تابع یک سری قوانین تجاری می باشد که وضع شده است و ارکان خودش از جمله هیات مدیره و مدیرعامل دارد و با توجه به سخت افزار و نرم افزار شما می توانید به عنوان اداره کننده کار کنید و هر چه اینها ضعیف تر باشد بار و فشار بر روی اداره کننده بیشتر تر است . در دوره های گذشته شاید کمتر به قانون توجه شده است که از جمله می توان به قراردادها اشاره کرد و ما اثرات آن را در بعد میبینیم  که سررسید قراردادها می رسد و ما متعهد به پرداخت هستیم. 
وی ادامه داد: در حال حاضر ما به شدت مشکلات روزمرگی داریم و آنقدر توانمند نیستیم که بتوانیم فکر آینده را کنیم. مسائلی که از گذشته بوده است و الان باید آنها را مدیریت کنیم و اگر انجام دهیم به پیکره اسیب می زند .هیات مدیره نیز وقت زیادی می گذارد اما آنقدر این مسائل است، وقت و انرژی مدیریت را به شدت می گیرد. باید برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت داشته باشیم. 
طاهری افزود : به طوری کلی از سال 92 که مقرر شد در سال 93 واگذاری صورت می گیرد این امر محقق نشد و در نهایت به سال 94 کشید و به غیر از آنهایی که می خواستند باشگاهها را بخرند افرادی دیگری بود که می خواستند حامی مالی شوند و به صورت کوتاه مدت این کار را انجام دهند که به نظر من اینکه فکر کنیم از روی تبلیغات روی پیراهن می توانیم هزینه یک تیم را بدهیم این مساله خیلی دور از ذهن است. ما دوست داریم تمام تیمها توانمند شوند تا مشکلی نداشته باشند و البته نمی گویم که درآمدزایی نشدنی است اما پیش نیازهایی دارد . از دوره قبلی که من بودم اعلام کردم که هر مطلبی را اگر با صداقت بگوییم، بهتر است. ما در ابتدای فصل برای تیمهای پایه یک سری جوان در کانکس بودند که با وضعیت بدی مواجه بودند اما امسال تصمیم گرفتیم که از شهرستان برای این دلیل بازیکن نیاوریم تا از لحاظ مسکن به مشکل برنخورند .یکی از بازیکنان که در جنوب کشور بود به ما گفت که اقوامش در تهران هستند و مشکل مسکن ندارد. اما بعد از مدتی به ما گفت که منفک شده است که ما نیز اعلام کردیم که او به هتل برود اما خودش به ما گفت که نمی رود و باید یک جا برای خودش تهیه کند. 
طاهری بیان کرد : اگر این نگاه باشد که بخواهیم از بیرون پولی بیاید و ما فقط هزینه کنیم این درست نخواهد بود. باید نگاه درآمدزایی وجود داشته باشد. همین ورزشگاه آزادی باید در اختیار باشگاهها قرار بگیرد در حال حاضر هزینه را ما می دهیم.
وی در پایان درباره خاطر نشان کرد : امیدوارم شاهد یک بازی خوب باشیم و همه از آن لذت ببرند. همچنین یاد هادی نوروزی نیز زنده داشته شود.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار