محمد منصوری گفت: مسئولان وزارت ورزش در خصوص پاداش ناشنوایان باید سیاست همسان‌سازی را با سایر ورزشکاران سالم اجرا کند.

محمد منصوری، سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان در گفت‌وگو با سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ملی جودو ناشنوایان در هشتمین دوره مسابقات آسیایی چین‌تایپه عملکرد رضایت‌بخشی را ارایه دهند، اگرچه موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نشدیم، اما با 2 طلا، 2 نقره و 2 برنز نایب قهرمان آسیا شدیم.
 
وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده همچون ژاپن – کره‌جنوبی و قرقیزستان و مغولستان به نسبت چهار سال گذشته بسیار رشد کرده بودند و با قدرت و آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کردند.
 
منصوری افزود: جودوکاران کشورمان در مصاف با حریفان آماده و پرقدرت آسیایی با عملکردی درخشان خوش درخشیدند و نایب قهرمان آسیا شدند.
 
سرمربی تیم ملی افزود: فدراسیون ناشنوایان بدنبال برگزاری جلسه و هماهنگی با مسئولان وزارت ورزش در خصوص اهداء پاداش به جودوکاران ناشنوا است، البته مسئولان فدراسیون خواهان همسان‌سازی ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران کشور در خصوص دریافت و رقم پاداش ناشنوایان است.
 
وی افزود: ورزشکاران و جودوکاران ناشنوا همچون سایر ورزشکاران کشور برای موفقیت و کسب مدال در رقابت‌های معتبر بین‌المللی تلاش فراوان را تحمل می‌شوند نباید هیچ تفاوتی در رقم پاداش ناشنوایان با سایر ورزشکاران از سوی مسئولان ورزش اعمال شود.
 
منصوری ادامه داد: وزارت ورزش باید سیاست همسان‌سازی را در خصوص ورزشکاران کشور رعایت کند و پاداش برابر و مساوی برای همه‌ی ورزشکاران مدال‌آور در مسابقات مهم در نظر گیرد.
 
وی افزود: مسابقات هنرهای رزمی C.17 آنها را با یک سال زودتر در ترکیه برگزار می‌شود در این مسابقات تیم‌های تکواندو – کاراته و جودو ناشنوایان شرکت می‌کنند از این رو تمرینات تیم‌های جودو ناشنوایان پس از یک ماه استراحت آغاز می‌شود.
 
سرمربی تیم ملی ادامه داد: جودوکاران ناشنوا همچون دوره‌های گذشته با شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دسته یک جودو کشور با سایر جودوکاران سالم در قالب یک تیم در رقابت‌های برتر و دسته یک شرکت می‌کنند.
 
وی افزود: رقابت‌های لیگ برتر جودو کشور آذر ماه شروع می‌شود 6 جودوکار ناشنوا در رقابت‌های برتر و دسته یک به مصاف حریفان می‌روند البته سه جودوکار در لیگ برتر و سه جودوکار در لیگ دسته یک شرکت خواهند کرد، هر 6 جودوکار درمسابقات آسیایی حضور داشتند.
 
منصوری افزود: انجمن جودو ناشنواران اواخر پاییز با علیمرادی رئیس فدراسیون ناشنوایان و سایر مسئولان فدراسیون جلسه برگزار می‌کند و در خصوص برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی تصمیم‌گیری می‌کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار