ادامه رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر امروز با انجام 7 دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم لیگ برتر از روز جمعه با دربی 81 پایتخت آغاز شد دیگر دیدارهای این هفته امروز برگزار می‌شود.

گسترش فولاد تبریز – پدیده مشهد

دو تیم میانه جدولی پانزدهم روز شنبه و از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند و با پیروزی در این دیدار می‌توانند خودشان را جز پنج تیم لیگ کنند.

گسترش فولاد با هدایت فراز کمالوند هم اکنون با کمبود چهارده امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و مشهدی‌ها نیز با کسب 13 امتیاز در رده دهم جدول هستند.

در دو دیدار گذشته این دو تیم در لیگ چهاردهم پدیده‌ای‌ها با نتیجه دو بر یک و یک بر صفر در رفت و برگشت پیروز شدند.

سپاه جامگان – سایپا

دیدار این دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه بر قرار می‌شود و هر دو تیم می‌توانند با پیروزی شان در این دیدار به رده‌های بالایی جدول صعود کنند.

آقا معلم و شاگردانش هم اکنون با کسب چهارده امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و شاگردان فرهاد کاظمی در رده چهاردهم هم جدول هستند.

این دو تیم تا به حال تنها یک بار به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان آن خودرو سازان موفق به شکست این تیم در چارچوب جام حذفی شدند.

صبای قم – تراکتورسازی

حساس ترین دیدار روز دوم هفته یازدهم میان صبای قم و تراکتور سازان تبریز برگزار می‌شود.

این دو تیم هم اکنون در رده‌های پنجم و ششم جدول قرار دارند و با پیروزی مقابل یکدیگر می‌توانند تا رده سوم جدول صعود کنند.
این دو تیم فصل گذشته نیز دوبار به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دیدارهای برگزار شده تراکتور سازان به دو پیروزی رسیدند.

دیدار این دو تیم ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

نفت تهران – استقلال خوزستان

زرد پوشان تهرانی که با  بود دیانای باقر شهر روند صعودی خود را آغاز کردند و در سه دیدار گسترده شان موفق به کسب هفت امتیاز شدند.

شاگردان علی منصوریان هم اکنون با کسب یازده امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و شانس صعود سه پله ای را با برد آبی‌های خوزستان دارا هستند.

شاگردان ویسی که فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته‌اند و نتایج درخشان را کسب کرده‌اند با پیروزی چهار بر صفر مقابل استقلال اهواز به رتبه جدول صعود کردند و همچنان شانس آن را دارند تا پیروزی مقابل نفت صدر نشین شوند.

نبرد این دو تیم در لیگ چهاردهم برنده شده است و در دو بازی رفت و برگشت این دو تیم به تساوی رسیدند

دیدار این دو  تیم شنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

ملوان – فولاد

فولاد انزلی در یکی از دیدار های هفته یازدهم به مصاف فولادی‌ها می‌روند.

ملوانان که هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر از سرخپوشان پایتخت شکست خوردند درصدد آن هستند تا با پیروزی مقابل فولاد قعر نشین رتبه خود را در جدول بهبود ببخشند.

شاگردان استیلی در لیگ پانزدهم فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردند وهم اکنون نیز با کسب 13 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.

اما از طرفی دیگر فولادی ها با هدایت اسکوچیچ  برخلاف سال گذشته نتایج درخور نامی راکسب نکرده‌اند و با کسب تنها 16 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند این تیم در هفته گذشته موفق شد با شکست سپاه جامگان نخستین پیروزی را در لیگ پانزدهم  کسب کنند.

دیدارهای این دو تیم در لیگ چهاردهم نیز با نتایج صفر بر صفر مساوی و یک بر صفر به نفع فولادی‌ها به اتمام رسید.

ذوب آهن- راه آهن؛ جست و جو برای پیروزی

دیدار دو تیم ذوب آهن و راه آهن از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود و 2 تیم در صدد آن هستند با پیروزی مقابل یکدیگر بتوانند طعم پیروزی را پس از 2 هفته حس کنند.

شاگردان گل محمدی هم اکنون با کسب 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و آخرین برد این تیم در لیگ پانزدهم مربوط به هفته هشتم  است.

ذوبی‌ها در آن دیدار موفق شدند با  نتیجه یک بر صفر از سد خودروسازان بگذرند، تک گل سبز پوشان اصفهانی در آن دیدار را  مسعود حسن زاده در دقیقه 16 به ثمر رساند.

شاگردان مهدی تار تار نیز  که با برد 5 بر صفر مقابل استقلال ا هواز در هفته هشتم لیگ روحیه‌ بالایی را برای ادامه لیگ کسب کرده بودند، موفق شدند  این روند را ادامه دهند و هم اکنون نیز با کسب یک امتیاز از 2 دیدار اخیرشان گام به میدان خواهند گذاشت.

راه آهنی ها هم اکنون با کسب 10 امتیاز از  ده دیدار در رده سیزدهم جدول قرار دارند.

نتایج این دو تیم در لیگ چهاردهم نیز به نفع ذوبی‌ها سنگین می‌کند و در مجموع 2 دیدار شاگردان گل محمدی موفق به کسب چهار امتیاز شدند.

استقلال اهواز- سپاهان؛ اهوازی‌ها به دنبال خروج از بحران

آخرین دیدار هفته یازدهم از ساعت 16:50دقیقه در ورزشگاه تختی  اهواز برگزار  می‌شود و هر دو تیم برای کسب پیروزی  گام به میدان خواهند گذاشت.

استقلال اهواز که پس از اخراج بختیاری زاده، علی حنطه را به عنوان سرمربی خود روی نیمکت مشاهده می‌کند، هم اکنون قعر نشین جدول رده بندی است و با کسب 5 امتیاز شانس اول سقوط به دسته اول محسوب می‌شود این تیم از هفته پنجم تا بحال موفق به  کسب امتیاز نشده است و اخرین ا متیاز این تیم در اصفهان و مقابل ذوب آهن شکل گرفته است.

زرد پوشان دیار نصف جهان نیز پس از شکست تحقیرانه مقابل استقلال در اصفهان برای کسب جبران باخت و پس  گرفتن رده دومی به  مصاف اهوازی‌ها می‌رود و در صدد آن است تا با پیروزی مقابل این تیم روند نبرد پنج هفته‌ای در لیگ پانزدهم را قطع کند.

آخرین پیروزی شاگردان حسین فرکی در لیگ مربوط به هفته پنجم است و زرد پوشان در آن دیدار م وفق شدند با نتیجه 2 بر صفر و گل‌های احسان  حاج صفی پیروز آن مسابقه شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
آنچنان دلی هم نبود که چنان تیتر رمانتیکی زده اید. کلکسیونی از فحشها . بی حرمتی ها و ایجاد جوی پر از تشویش جایگزین یک مسابقه دلچسب و تماشایی و لذت بخش شده است. لطفا الکی جو ندهید. دوران طلایی بازی با دلها سالیان دوری است که تمام شده است.
آخرین اخبار