معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: خدمت رسانی به سیل زدگان استان در قالب سه برنامه فوری، کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شاپور پولادی اعلام کرد: در سفر روز گذشته معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نحوه و چگونگی خدمت رسانی به مردم سیل زده این استان بررسی و قرار است در سه قالب برنامه های مختلف زمانی انجام شود.

پولادی با اشاره به بارش 324 میلیمتری باران سه روزه در مناطق مختلف استان اضافه کرد: این بارش ها بر اساس بررسی های انجام گرفته در طول 100 سال گذشته بی سابقه بوده و موجب وارد شدن خسارت بیش از شش هزار میلیارد ریالی به تاسیسات زیربنایی، منازل مسکونی، واحدهای تجاری و فضاهای عمومی و آموزشی ایلام شده است. 

وی افزود: بیشترین مشکلات مناطق شهری ایلام آبگرفتگی منازل و قطع شبکه آب است که در روزهای گذشته با همکاری و حضور نیروهای امدادی هلال احمر و دیگر دستگاه های عضو مدیریت بحران با استفاده از پمپ های تخلیه، اقدامات خوبی در محلات دچار مشکل، صورت گرفته است. 

معاون عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: بر اثر وقوع سیل 30 کیلومتر از راه های ارتباطی استان ایلام خسارت دیده اند ضمن اینکه بسیاری از راه های عشایری یا تخریب شده و یا آسیب شدید دیده اند. 

پولادی اظهار کرد: قرار است در جلسه روز یکشنبه هیات دولت تصمیم گیری برای ارائه خدمات به سیل زدگان این استان انجام شود.
 
 انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.