رئیس شورای حوزه‌های علمیه تهران گفت: آل‌سعود تصور نکند که با اعدام شیخ نمر می‌تواند فریاد او را در گلو خفه کند بلکه با شهادت او ده‌ها شیخ نمر در عربستان و نقاط دیگر جهان اسلام ظهور خواهند کرد.

آیت‌الله علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه‌های علمیه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: وزارت کشور عربستان اعلام کرده که پس از تأیید حکم اعدام «شیخ نمر باقر النمر» توسط پادشاه آل سعود، این روحانی مبارز بدون اطلاع قبلی اعدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شیوه اعدام در عربستان سعودی بسیار وحشیانه است، گفت: در این کشور با گردن زدن یا مثله کردن افراد محکوم را اعدام می کنند و در رژیم سعودی بحث تفکیک قوا و رعایت اصول قضایی و داشتن وکیل مستقل در جریان محاکمه به هیچ وجه معنا ندارد.

رئیس شورای حوزه های علمیه تهران افزود: شهادت برای شیخ نمر بهترین فرجام به حساب می آید اما رژیم سعودی باید بداند که اعدام یک شخصیت محبوب مسلمانان و مورد علاقه شیعیان جهان برای آل سعود هزینه سنگینی خواهد داشت.

آیت‌الله رشاد یادآور شد: آل‌سعود تصور نکند که با اعدام شیخ نمر می‌تواند فریاد او را در گلو خفه کند بلکه با شهادت او ده‌ها شیخ نمر در عربستان و نقاط دیگر جهان اسلام ظهور خواهند کرد.

وی تصریح کرد: شهادت شیخ نمر خون شیعیان جهان را به جوش می آورد و مسلمانان نسبت به این فاجعه عظیم بی تفاوت نخواهند بود و افرادی هستند که در نهایت انتقام خون پاک و مظلومانه این عالم روحانی مبارز را می‌گیرند. 

رئیس شورای حوزه‌های علمیه تهران ادامه داد: امیدواریم رژیم سفاک و غدار و بی خرد سعودی از اینکار نابخردانه دست بردارد و با ارتکاب این جنایت خود را به سقوط و فروپاشی نزدیک نکند که اگر این اتفاق بیفتد به طور حتم آثار پیش بینی ناپذیری در جهان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شیخ نمر باقر النمر از روحانیون فاضل شیعی حجاز، در حوزه های علمیه قم و نجف به تحصیل علم پرداخته و در مسائل اصولی و کلامی صاحب نظر بوده که در مقابله با ستم آل سعود یهودی نسب و در دفاع از مردم مظلوم و تحت ستم عربستان خاصه شیعیان اهل بیت(ع) بارها بازداشت و شکنجه شده است.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار