مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از اتمام ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهركهای صنعتی نكا و بشل سوادكوه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی گفت : ساخت ایستگاه و تجهیز به امكانات آتش نشانی در راستای افزایش ایمنی در بخش تولید و صنعت بویژه در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : مهمترین كار و وظیفه هر ایستگاه ، مسئولیت پذیری است كه شركت شهركهای صنعتی استان نیز در مقابل جامعه هدف خود كه صنعتگران و تولید كنندگان واحدهای تولیدی و صنعتی می باشند مسئولیت دارد لذا ساخت ایستگاه آتش نشانی در شهركهای صنعتی اجرا شده است.

موسوی بیان داشت: قبل از دولت یازدهم تنها 2 شهرك صنعتی دارای ماشین اطفاء حریق بوده اند كه 6 ماشین اطفاء حریق در این دولت خریداری و در اختیار شهركهای صنعتی بمنظور مقابله با حوادث غیرمترقبه قرار گرفته كه رشد 3 برابری در این بخش را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان كرد: در مجموع برای ساخت 2 ایستگاه آتش نشانی در شهركهای صنعتی نكا و بشل سوادكوه مبلغ 2800 میلیون رالد هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهـای صنعتی مازندران اظهار داشت : طبیعتاً با اضـافه شدن و تكمیل تجهیزات ، با برگزاری دوره های آموزشی برای واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین استفاده از تجهیزات مورد نیاز در ایستگاههای آتش نشانی ، شاهد افزایش ایمنی بیشتر در شهركها و نواحی صنعتی استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: ساخت ، ایستگاه ، صنعتی ، بشل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.