کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی از ثبت بارش 45 میلی متری در قم خبر داد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی قم با اشاره به میزان بارش ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی این استان، گفت : در ایستگاه های دستجرد، کهک، سالاریه، کوه سفید، 15 خرداد، سلفچگان، شکوهیه و کوشک نصرت به ترتیب 11.8، 9.2، 7، 4.2، 3.4، 3.3، 3 و 1.1 میلی متر بارندگی ثبت شده است. 

محمدرضا قاضی گفت : حداقل و حداکثر دمای استان در شب گذشته مربوط به بخش دستجرد با هفت درجه سانتگراد و منطقه کوشک نصرت واقع در شمال استان با 22 درجه سانتیگراد بوده است . 

وی با اشاره به وضعیت هوای امروز و روزهای آینده، گفت: امروز بعدازظهر شاهد افزایش ابر خواهیم بود و بارش های پراکنده نیز محتمل است و در چند روز آینده نیز در ساعت های بعدازظهر بارش پیش رو داریم . 

قاضی افزود : وزش باد در اوایل امشب با سرعت 55 کیلومتر در ساعت خواهد بود و فردا نیز وزش باد از ظهر آغاز می شود و شدت آن در شب کاهش می یابد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری نیز وزش باد تقریبا ملایم است
و دمای هوا طی امروز و فردا تغییرات چندانی نمی کند و احتمالا کاهش چند درجه داشته باشد، ولی روز دوشنبه هفته جاری دمای هوا پنج تا شش درجه خنک تر می شود. 

وی گفت: حداکثر دمای امروز استان به طور میانگین 17 درجه سانتیگراد بوده است که پیش بینی می شود فردا به 14 درجه سانتیگراد برسد. 

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی قم، حداقل دما برای امشب 10 و فردا شب نیز هشت درجه سانتیگراد پیش بینی می شود . 


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.