جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت با ناراحتی باشگاه استقلال را ترک کرد.

کرار با عصبانیت باشگاه را ترک کرد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم فوتبال استقلال امروز بعد از بازی در مقابل پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر در نظر دارند یک جلسه تمرین ریکاوری را در دستور  کار خود قرار دهند.

شاگردان  مظلومی جلسه تمرین ریکاوری خود را ساعت 13 در زمین شماره دو آزادی برگزار خواهند کرد.

استقلال روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی در مسابقات جام حذفی میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

جلسه کرار با مسئولان استقلال

همان طور که مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده بودند قرار بود جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت امروز جلسه‌ای را در خصوص رسیدگی به وضعیت‌اش با مسئولان باشگاه برگزار کند که گویا در جلسه امروز نظری جویباری حضور پیدا نکرده است.

روز گذشته افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال از جدایی کرار در استقلال سخن به میان  آورده بود که با توجه به این مسئله جاسم کرار هافبک عراقی استقلالی‌ها دقایقی پیش در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد تا ببیند مسئولان استقلال چه تصمیمی برای وضعیت‌اش گرفته‌اند اما نبود نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال باعث شد تا جاسم  کرار با  ناراحتی باشگاه را ترک کند. به نظر  می‌رسد جلسه کرار با مسئولان استقلال فردا برگزار شود. درهر صورت باید ببینیم وضعیت کرار به کجا ختم خواهد شد.

سفر استقلالی‌ها به سوئد

اعضای تیم فوتبال  استقلال قصد دارد که در ایام نوروز بازی دوستانه‌ای با تیم هاماربی سوئد داشته باشد از همین استقلالی‌ها برای انجام بازی‌های دوستانه فروردین 95 راهی سوئد خواهند شد و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و با توجه به تایید شورای برون مرزی آبی پوشان راهی سوئد می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرار ، استقلال ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
بری دیگه بر نگردی ..
آخرین اخبار