در اولین تمرین هفدهمین گرندپری فصل ۲۰۱۵ مکس فرشتاپن راننده تیم توروروسو توانست سریعترین زمان را به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پلنت کشور مکزیک که بعد از سال ۱۹۹۲ باری دیگر در تقویم مسابقات فرمول‌یک دیده می‌شود در اولین تمرین آزاد میزبان اتومبیل‌ها در زمینی خیس بود.

گرچه در هنگام تمرین باران باریده نمی‌شد اما به دلیل بارش در شب گذشته تمرین، پیست در زمان حضور رانندگان و تیم‌ها خیس بود. به همین دلیل رانندگان مجبور به استفاده از تایرهای مناسب بودند.

در دقایق ابتدایی اولین تمرین چسبندگی به سطح زمین بسیار پایین بود و رانندگانی چون سباستین فتل، مکس فرشتاپن و فرناندو آلونسو از مسیر پیست خارج شدند.

با ادامه یافتن تمرین سطح پیست هم رفته رفته خشک شد و رانندگان شروع به استفاده از تایرهای زمین خشک کردند. اما بسیاری از رانندگان در مسیر پیچ‌های ۸ و ۱۰ کنترل مناسبی بر روی اتومبیل‌های خود نداشتند و از محدوده پیست خارج می‌شدند.


در کنار تمامی این اتفاقات مکس فرشتاپن راننده تیم توروروسو توانست با ثبت زمان ۱.۲۵.۹۹۰ سریعتری راننده در این پیست لقب بگیرد.

دنی کیات که زمان زیادی را در رده نخست حضور داشت، با اختلاف ۰.۳۰۵ ثانیه در رده دوم قرار گرفت. کیمی رایکونن هم با اختلاف ۰.۳۰۵ نسبت به کیات فراری خود را در رده سوم پارک کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار