لزوم تجاری‌سازی و پرورش شرکتها‌ی دانش‌بنیان

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان به لزوم تجاری‌سازی و پرورش شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت مادی و معنوی از آن‌ها خبر داد.

موسوی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: بنیاد ملی نخبگان وظیفه شناسایی استعدادها، هدایت در مسیر صحیح و حمایت مادی و معنوی از آن‌هاست، از این رو بر روند تجاری‌سازی و پرورش شرکت‌های دانش‌بنیان باید تأکید کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: بنیاد ملی نخبگان باید سیاست تجاری‌سازی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان را از اولویت برنامه‌های خود قراردهد و بنیاد ملی با برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش ها مطابق با استانداردهای علمی و ملی توانسته‌اند دستاورد خوبی در این زمینه به دست بیاورد.

موسوی تصریح کرد: هرساله بودجه بنیاد نخبگان استان افزایش می یابد و اگر ظرفیت و پتانسیل دانش‌پژوه و مخترع در سطح بالایی قرار گیرد، معاونت علمی، با آغوشی باز و برنامه‌ریزی مناسب از این نخبگان استقبال می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ملی نخبگان با اشاره به پرورش نخبگان و حمایت از آن‌ها خاطرنشان کرد: اگر استانی در زمینه پرورش نخبگان و حمایت از آن‌ها عملکرد خوبی داشته باشد ما در جهت افزایش حمایت‌های مالی و معنوی به آن‌ها کمک می‌کنیم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار