قرار است امروز جلسه‌ای بین هافبک عراقی آبی پوشان و مسئولین این تیم برگزار شود تا تصمیمات لازم در خصوص بازیکن پر حاشیه استقلالی ها گرفته شود.

سرنوشت کرار امروز مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت قبل از بازی دربی به دلیل حضور پیدا نکردن در اردوی استقلالی‌ها از سوی باشگاه کنار گذاشته شد و حتی بحث اخراج این بازیکن نیز از سوی مسئولان استقلال مطرح شده است.

طبق گفته نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال قرار است امروز ساعت 11 جلسه‌ای برای مشخص شدن وضعیت این بازیکن برگزار شود.

در جلسه امروز قرار است پرویز مظلومی، نظری جویباری و کرار حضور داشته باشند تا در مورد وضعیت این بازیکن تصمیمات لازم اتخاذ شود.

براین اساس آقای حاشیه وارد باشگاه شد و بدقولی نکرد.

بنابراین در جلسه امروز احتمال اینکه کرار از جمع آبی پوشان جدا شود زیاد خواهد بود اما باید ببینیم مسئولان استقلال  چه سرنوشتی را برای کرار در نظر خواهند گرفت و آیا امروز تکلیف این بازیکن یک سره  می‌شود و یا دوباره وی با نظر پرویز مظلومی به تمرینات باز می‌گردد.

*تمرین امروز آبی پوشان تعطیل است

آبی پوشان پایتخت بعد از یک هفته جلسه تمرینی در روز گذشته امروز را استراحت خواهند کرد.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در دیدار هفته یازدهم لیگ برتر روز گذشته یک جلسه تمرین ریکاوری را در دستور کار خود قرار دادند و با توجه به نظر کادر فنی بازیکنان استقلال امروز تمرینی ندارند و استراحت خواهند کرد و از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

استقلال روز 13 آبان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز چهارشنبه به مصاف فولاد خوزستان می رود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار