معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: این دانشگاه آمادگی دارد در سال های آینده میزبان برگزاری اتحادیه دانشگاه های جهان باشد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع احمدوند در سفر به ایتالیا برای شرکت در اجلاس اتحادیه دانشگاه های جهان، با رئیس این اتحادیه دیدار و گفتگو  کرد و ضمن معرفی دانشگاه و جایگاه آن در کشور با سیاست گذاری های جدید، آمادگی دانشگاه علامه طباطبائی را برای میزبانی اجلاس اتحادیه دانشگاه های جهان اعلام کرد.

وی در این اجلاس به تشریح سیاست ها و برنامه های دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه برقراری ارتباطات علمی بین المللی گسترده پرداخت و افزود: این دانشگاه در دوره جدید مدیریت خود و در پیروی از منطق بین المللی سازی، در تلاش است تا ارتباطات قوی و موثر تری با نهادهای علمی بین المللی برقرار کند.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی خاطرنشان کرد: دانشگاه علامه به عنوان بزرگترین دانشگاه علوم انسانی ایران، می تواند میزبان برگزاری اجلاس اتحادیه دانشگاه های جهان در سال های آینده باشد.

احمدوند ضمن معرفی و تشریح شخصیت علامه طباطبائی (ره) و جایگاه علمی ایشان به معرفی دانشگاه و ظرفیت های آن در حوزه های مختلف علوم انسانی و اجتماعی پرداخت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار