پنج کاروان 42 نفری از مددجویان زير پوشش کمیته امداد استان اصفهان با کمک خیّرين و نيكوكاران و با هدف تقويت ارتباطات خانوادگي به عتبات عالیات اعزام مي‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان گفت: كميته امداد استان اصفهان با كمك خيّرين و نيكوكاران و در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری در توسعه فرهنگ نیکوکاری، اقدام بهاعزام 5 كاروان 42 نفري از مددجویان به عتبات عالیات کرده است. 

میرزایی با بيان اينكه روز جمعه 8 آبان ماه سال جاري، 42 نفر از اين مددجویان در قالب یک کاروان به عتبات ‏عالیات اعزام شدند، افزود: هزینه این سفر ‏زیارتی بالغ بر 256 میلیون ریال است که با مشارکت کمیته امداد و خیّران تأمین شده ‏است.‏ 

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اينكه افرادي كه تابه حال به عتبات عاليات سفر نكرده‌اند، در دسته افراد اعزامي قرار مي‌گيرند، تصريح كرد: هدف از اعزام مددجويان تحت پوشش به اماكن مقدس، ‌ايجاد نشاط خانوادگي و مذهبي در خانواده‌هاي اين افراد و تقويت ارتباطات خانوادگي آنان است. 

ميرزايي با بيان اينكه يكي از برنامه‌هاي كلي و مهم ديگر كميته امداد استان اصفهان، اعزام 10 هزار نفر مددجو به مشهد مقدس است،‌ اظهار كرد: در 6 ماهه نخست سال جاري از اين تعداد، دو هزار و 450 نفر مددجو در استان اصفهان به زيارت حضرت الفقرا اعزام شده‌اند و مابقي افراد تا پايان سال جاري به اين مكان مقدس اعزام مي‌شوند. 

وي ضمن اشاره به اينكه كميته امداد استان هزينه 50 هزار تومان براي سفر هر يك از اين افراد را فراهم مي‌كند، خاطرنشان كرد: هزينه اصلي اين سفر از طريق جذب كمك‌هاي مردمي و خيّرين صورت مي‌گيرد.

انتهای پیام/گ
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.