نماینده ولی فقیه در استان ، پدافند غیر عامل را موضوع مهم و مسئله سایبری و فضای مجازی را مسئله جدی کشور دانست.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛آیت الله مجتد شبستری به مناسبت 8 آبان روز و هفته پدافند غیر عامل در دیدار با اعضای پدافند غیر عامل استان گفت : این موضوع در زمینه های مختلف جامعه از جمله مسئله اقتصاد مقاومتی اهمیت بیشتری دارد و باید بیشتر کار شود وبرای مردم ، دانشگاهیان و حوزه ویان تبیین و آموزش های لازم داده شود.

وی به نقل از مقام معظم رهبری ، افزود : به گفته رهبر معظم انقلاب مسئله پدافند باید یک مسئله مستمر و همیشگی باشد نه برای مقطع خاص.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : مسئله سایبری و فضای مجازی از مسائل جدی جامعه است و حتی الان جایگزین روزنامه ها شده است و چون دشمن می داند از این راه می تواند به مردم نفوذ و جذب کند ، حسابی سرمایه گذاری می کند.

شبستری ، معاون امنیتی سیاسی استاندار نیز در برگیری آحاد و اقشار مختلف مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی و همچنین آموزش را از ویژ گی های مهم پدافند غیر عامل دانست و گفت:این پدافند بدنه جامعه را از هر نظر بیمه می کند و راه نفوذ دشمن را می بندد.

سرهنگ قادری مسوول کارگروه ساماندهی مردم نیز گفت: با برگزاری کلاس های آموزشی ،تربیت مربی و کادر در این زمینه تلاش می کنیم و یقینا ساماندهی آحاد مردم در جنگ نرم دشمن مهم ترین پدافند غیر عامل است.

جهانسری مدیر کل پدافند غیر عامل استان نیز وظیفه حاکمیتی و آموزش مردم را دو وظیفه مهم این پدافند عنوان کرد و طرح جامع پدافند را یکی از لازمه های استان دانست.

به گفته وی این پدافند یک ونیم سال است که به طور جدی کار خودش را آغاز کرده است .

وی آموزش مربی ، معلمان و دانش آموزان را از برنامه های مهم این پدافند عنوان کرد و با اشاره به حضور کمرنگ دانشگاهیان و حوزه ویان از آن ها خواست به این موضوع بیتشر توجه داشته باشند. 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.