امسال بیش از 50 هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش در المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای در استان ایلام شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، در آیین افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای شهرستان آبدانان گفت:این تعداد دانش آموز در قالب 700 واحد آموزشی و زیر نظر 4 هزار مربی در این دوره از المپیادهای ورزشی شرکت می کنند.

وی بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی استان در رشته های ورزشی فوتسال، دومیدانی، والیبال، هندبال، طناب کشی، ورزش های رزمی، بازی های بومی و محلی، تنیس روی میز و بدنسازی از امروز تا پایان سال تحصیلی به رقابت می پردازند که در پایان سال تحصیلی از نفرات برگزیده این المپیادها تجلیل خواهد شد.

صفر رحمانی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان در مراسم افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای این شهرستان که در دبستان فاطمه (س) شهر آبدانان برگزار شد، گفت: در شهرستان آبدانان بیش از 4 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 23 واحد آموزشی منتخب به رقابت می پردازند که تا پایان سال تحصیلی، نفرات برگزیده این مسابقات مشخص می شوند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده بود و با توحه به سیاست مشارکت والدین و نهادهای دولتی به عنوان حامیان ورزشی تیم های ورزشی شرکت کننده در این المپیادها، تا کنون بیش از 15 حامی به عنوان حامیان و مشوقان ورزشی تیم های شرکت کننده در این دوره از المپیادها اعلام امادگی کردند و آن ها را حمایت می کنند.

در شهرستان 50 هزار نفری آبدانان، 8 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب 500 کلاس درسی و 112 واحد آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.